Amazon вперше за 20 років змінив логотип: як виглядає

Компанія Amazon оновила логотип змінивши колір стрілки та шрифт.

Компанія світової онлайн-торгівлі Amazon провела найбільший ребрендинг за останні два десятиліття та представила оновлений логотип. Новий дизайн став спробою уніфікувати десятки суббрендів під єдиною айдентикою Amazon.

Розробкою оновленого логотипа Amazon займалася команда дизайнерів з агентства Koto. Найбільші зміни стосувалися стрілки-посмішки на логотипі компанії, яка спрямована від літери "A" до "Z".

"Ми створили нову систему бренду, яка підкреслює найвідоміші переваги Amazon: теплішу посмішку, модернізований логотип, новий гнучкий шрифт, єдину колірну палітру та глобальну архітектуру, розроблену для розвитку в темпі Amazon", - заявили у Koto.

Замість звичного жовтого, логотип тепер представлений у новому насиченому відтінку рудого кольору, який отримав назву "Помаранчева посмішка".

"Наше оновлення робить більший акцент не на стрілці, а на глибшій та більш виразній посмішці, що відображає місію Amazon радувати клієнтів та робити їхнє життя простішим", – пояснили дизайнери.

Також команда дизайнерів оновила шрифт, який разюче схожий на попередній. Однак з деякими відмінностями літери "а", частини якої були відтягнуті вниз і випрямлені.

Нові логотипи Amazon для суббрендів

Крім того, оновлення включало уніфікацію численних суббрендів Amazon, зокрема таких як Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo та Amazon Jobs. Також дизайнери зробили рендеринг шрифту 364 мовами.

Загалом проєкт оновлення лого Amazon зайняв 18 місяців.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що всесвітньо відома автомобільна компанія вперше за майже 30 років міняє логотип.

Також "Коментарі" писали про те, як відкрити магазин на Amazon.