KFC змінив слоган компанії, якому більше 50-ти років, через пандемію

Знаменита мережа фастфуд-ретсоранов KFC визнала недоречним використовувати слоган "Пальчики оближеш" в умовах карантину

Американська мережа ресторанів фастфуд харчування KFC заявило, що тимчасово припиняє використання традиційного слогана "Пальчики оближеш", який був елементом реклами компанії 64 роки. Про це повідомляється на сайті " KFC".

Так, на думку керівництва мережі, в нинішніх обставинах цей вислів помітно суперечить закликам до дотримання особистої гігієни - це помітили і споживачі. І компанія офіційно оголосила, що припиняє використання слогана.

"Ми опинилися в ситуації, коли знаковий гасло не зовсім вписується в нинішню дійсність", - наводяться в повідомленні слова головного маркетолога KFC Кетрін Тан-Джіллеспай.

Варто відзначити, що компанія також з іронією поставилася до ситуації обстановці і визнала, що годиться в якості лауреата в конкурсі на найневідповідніше гасло для 2020 року.

"Нашому слогану в цьому році виповнилося 64 роки. Це видатний вік для слогана (особливо в наші дні), а протримався він так довго тому, що" це правда ". Тому відмовлятися від фірмового девізу ми не плануємо і він обов'язково повернеться, коли настане час ", - додали в прес-службі KFC.

Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що ресторан швидкого харчування KFC в Москві буде "наймати на роботу" роботів.