Новий скандал в порту "Південний": глава адміністрації Широков блокує роботу великої агентської компанії

За даними активістів руху, "Стоп корупція в портах України", глава адміністрації Широков зриває суднозахід судна на ОПЗ під завантаження карбаміду

Адміністрація морського порту "Південний" і її начальник Максим Широков перешкоджають роботі великої агентської компанії, тисне на вантажовласника, зриваючи захід судна на Одеський припортовий завод під навантаження карбаміду. Про це 30 вересня повідомляють активісти руху "Стоп корупція в портах України" на своїй сторінці в Facebook.

За інформацією активістів, вночі 1 жовтня до причалу №2 Одеського припортового заводу під навантаження карбамідом має підійти судно "EFFY N", яке агентує одна з найбільших агентських і експедиторських компаній "СМТ Южний". Всі необхідні документи на вхід судна в порт оформлені своєчасно і згідно з обов'язковими постановами порту "Південний".

"Що відбувається далі? Судно не включають в змінно-добовий план порту, який складає головний диспетчер Южненської філії АМПУ Віталій Жошко. Раптово ОПЗ отримує від диспетчерської повідомлення, що графік приходу судна "невідомий", ... а вільний причал №2 ОПЗ чомусь не хоче приймати судно. Вантажоодержувачеві дзвонять якісь люди і натякають, що буде розумно змінити агента на компанію СТС-Шиппінг, щоб все було добре. А знаєте, з ким пов'язана СТС-Шиппінг? Кажуть, з тим самим Віктором Баранським", - пишуть активісти. Вони також пояснюють, що головний диспетчер Южненської філії АМПУ знаходиться в прямому підпорядкуванні начальника філії Максима Широкова, і без вказівки начальника адміністрації не може прийняти одноосібне рішення про "зайнятість причалу" або змінити змінно-добовий план.

Також активісти нагадують про те, що подібна схема по тиску на власників вантажу, видавлювання "незручних" агентських і буксирних компаній на користь компаній, наближених до керівництва порту, існувала кілька років тому в Одеському морському порті. Саме це свого часу стало причиною звільнення чинного на той момент начальника Адміністрації порту.

У зв'язку з цим активісти звернулися до прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, мініста інфраструктури України Владислава Криклія, в.о. глави Адміністрації морських портів України Олександра Голодницького, голови Служби безпеки України Івана Баканова з проханням звернути увагу на ситуацію в найбільшому морському порті країни й надати оцінку правомірності дій начальника Южненської філії АМПУ Максима Широкова.

Нагадаємо, за останній час це не перший скандал, в якому фігурує начальник адміністрації порту "Південний" Максим Широков. Раніше місцеві жителі неодноразово протестували й зверталися до в.о. глави АМПУ Олександра Голодницького щодо регулярного порушення правил безпеки в "Південному" та бездіяльності голови філії. Активісти висловлювали стурбованість як щодо несправних буксирів, які могли стати причиною великої аварії в порту, так і щодо 10 тисяч тонн аміачної селітри, яка донедавна зберігалася в "Південному" з грубим порушенням техніки безпеки. Журналісти також звинувачували Широкова в лобіюванні інтересів приватної буксирної компанії ТОВ "Аксон Шиппінг", буксир якої минулого тижня врізався в танкер Gaz Serenity з 15 тис. тонн аміаку на борту, ледь не спровокувавши велику аварію.