Удар по АЗС GLUSCO: чи дійсно бізнес, пов'язаний з Медведчуком, стає збитковим
З ініціативи СБУ суд наклав арешт на корпоративні права 28 компаній, у власності яких знаходяться АЗС і нафтобази GLUSCO - активи вартістю понад 700 млн грн хотіли переписати на інших осіб
Мережа автозаправних комплексів GLUSCO, яку пов'язують з політиком Віктором Медведчуком, прийняла рішення здати в оренду кілька АЗК, щоб покрити операційні витрати. Про це писали українські медіа.
Очевидці ж повідомляють, що на місці GLUSCO з'являються інші заправки, зокрема WOG. Відомо, що в березні GLUSCO в судовому порядку заборонили продаж в її мережі бензинів і дизпалива. За інформацією СБУ , в GLUSCO організували схему з незаконного вивезення з України нафтопродуктів, приховуючи справжні обсяги імпорту.
АЗС WOG на місці GLUSCO під Києвом
Що відбувається навколо мережі АЗС? Чи справді мережа стає збитковою? Чому арешт не поширився на право користування? Щоб розібратися з цими питаннями, видання "Коментарі" звернулося до експертів.
Рішення влади України де-юре завдали шкоди не Медведчуку, а іноземному інвестору
Гендиректор ТД "SunOil" (мережа АЗС), експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук пояснює:
За словами експерта, щоб зберегти персонал і мережу від ПП, керівництво мережі було змушене передати в оренду якусь кількість АЗС, щоб покрити поточні витрати.
Варто очікувати тривалого досудового слідства, а також ще більш довгих судових розглядів
Адвокат, керуючий партнер в Юридичній фірмі Patriot.Legal Денис Бондар припускає, що бренд Glusco, швидше за все, припинить свою діяльність на території України.
Денис Бондар акцентує, що арешт у справі було накладено виключно на пально-мастильні матеріали, а не на самі АЗС і майнові комплекси. Як наслідок - здача майна, яке їм належить, в оренду жодним чином не порушує рішення суду про арешт, пояснює експерт.