Грошова винагорода за відгук на Центр адмінпослуг – Мінцифри

Якість надання державних послуг у ЦНАП та інших установах викликає нарікання українців. Мінцифри пропонує сучасний спосіб вирішити цю проблему

Українці матимуть можливість оцінити якість роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), інформує прес-центр Мінцифри.

Якість отримання державних послуг у ЦНАП можна оцінити вже з 28 жовтня. Мінцифри пояснює, що проєкт запускається для того, щоб зрозуміти, де проблеми у офлайнових сервісів, і вирішити їх. Громадяни, відвідавши центри, матимуть кілька шляхів для надсилання відгуку. Один з них буде оплачуватись: для цього потрібно попрацювати таємним покупцем.

Українці оцінюватимуть якість сервісів п'ятьма способами:

1) через OR-коди;

2) через SMS або Viber-повідомлення;

3) через телефонний дзвінок від оператора;

4) через відвідини центру у якості таємного відвідувача;

5) через сайт "Дія.Платформа Центрів".

QR-коди вже розклеєні у приміщеннях 266-ти ЦНАП-ів у 150 містах. До початку листопада вони будуть вже в усіх центрах, обіцяє Мінцифри. Людина сканує код смартфоном і отримує можливість написати відгук.

Відвідувачі, які залишили свій телефонний номер, отримають повідомлення з посиланням для оцінювання – SMS чи через Viber. Також до них вибірково телефонуватимуть оператори та у особистому короткому інтерв'ю проситимуться поділитись враженням від візиту.

Громадяни, які хочуть стати таємними оцінювачами, спочатку мають пройти реєстрацію в компанії, яка організовує роботу таємних покупців (див. посилання). Після цього людина матиме можливість оцінювати не лише ЦНАПи, а й ресторани, супермаркети, магазини, і за це отримуватиме кошти.

Електронний відгук залишається на спеціальному порталі. Тут на карті, на якій позначені усі ЦНАП, людина обирає установу і залишає відгук.

ЦНАПів в Україні – більше 2,7 тис. Протягом першого півріччя 2021 р. вони надали громадянам більше 15 млн послуг. Скарги на їхню діяльність приймались через книги скарг, Facebook або у телефонному режимі. Громадянам було незручно вишукувати ці способи, а працівникам сервісів – незручно опрацьовувати звернення та реагувати на них. Людмила Рабчинська, заступниця міністра цифрової трансформації, переконана:

"Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще".

Мінцифри планує масштабувати систему оцінювання на усі послуги, які українці отримують від держави.

Видання "Коментарі" раніше публікувало інформацію про започаткування нового сервісу електронних рахунків eDelivery.