Як нас "розводять" відомі бренди: ТОП-7 наочних прикладів

Найпопулярніші способи, за допомогою яких у компаній у всьому світі виходить обдурити покупця

Відомі у всьому світі компанії примудряються за колишньою ціною продавати продукт, при цьому зменшуючи його в розмірі або кількості. Зміни так хитро провертають, що обман може помітити тільки найуважніший покупець. І поки клієнт переплачує, компанії економлять мільйони доларів. Добірку найчастіших вивертів популярних брендів розмістив портал Bored Panda.

Ще в 2016 році Toblerone оголосили, що вони змінюють культовий дизайн своїх британських батончиків, додаючи великі проміжки між насипами, що означало, що в плитках буде на 10% менше шоколаду за тією ж ціною. Два роки тому компанія вирішила повернути первісну форму, але ціна зросла.


У минулому році такий собі Вільям Найт, за даними іноЗМІ, натрапив на "вінтажний" батончик Mars 1996 року в дні старого ящика на своєму горищі. Вимірявши розмір сучасної солодощі, чоловік здивувався: старий батончик значно більше, а ось ціна більш ніж удвічі вище у нинішнього.


Подібно Mars "розтанув" і продукт фірми Oreo.


А ось Lay's продає за однією ціною різну кількість чіпсів у пакетах. Менше тих, що з ароматизатором.


Багато відомих плиток шоколаду з часом зменшилися в розмірах, але ціни на них не змінилися. Так само як і відомі палички Twix, яких тепер приблизно на 14% менше, ніж було раніше.


У 2014 році Coca-Cola зменшила розмір своєї великої пляшки з 2 літрів до 1,75 літра. Однак ціна залишилася колишньою.


Як виявилося, скорочується і довжина рулонів туалетного паперу. Незважаючи на це, споживачі як і раніше платять ту ж ціну.


Раніше ми поділилися ТОП-20 зворушливими фото вихованців, які ні за яких умов не розлучаються зі своїми іграшками.