Продукти тільки дорожчатимуть: виробник продовольства попередив про зростання цін після пандемії

Патрісіо вважає, що людям доведеться звикнути до більш високих цін на продукти харчування

Невтішний прогноз щодо здорожчання продовольства в усіх країнах світу зробив управитель однієї з найбільших світових компаній, яка виробляє харчові продукти Kraft Heinz Мігель Патрісіо. Про це інформує Бі-бі-сі.

Після спалахів коронавірусної хвороби, піднімуться вверх цінники на товарах продовольчої групи. І мешканцям різних країн потрібно буде більше коштів витрачати на їжу.

Як свідчать прогнози аграрного представництва ООН, здорожчання головних складників, як крупи й масла, привело до того, що збільшились ціни у світі на продовольство. Зокрема, вони максимально піднялись за 10 останніх років.

Як наголосив керівник Kraft Heinz, вони, як виробники, підняли цінники на своїй продукції в декількох країнах світу через збільшення темпів інфляції. Подорожчала в рази половина асортименту в Америці. Та й в європейських країнах теж.

Головні причини здорожчання, що під час спалахів коронавірусу впали темпи виробництва сільськогосподарської продукції. Під час локдауну зупинилось як виробництво товарів, так і їх доставляння.

Зараз економіка працює в шаленому ритмі, аби задовольнити попит торгових мереж. Але не встигає за цим процесом, що й веде до здорожчання. Так само, збільшення платні та цін на енергоносії також додає затрат виробникам. І всі ці незворотні процеси закладаються в ціну товарів продовольчої групи і роблять цінники вищими.

Бізнесмен дотримується думки, що покупці мають бути поінформовані про вищі ціни на продукти з тої причини, що кількість людей на нашій планеті стає більшою, а вільних площ, які будуть придатні для вирощування сільгоспкультур – все менше.

Також науковцям вже потрібно думати про поліпшення технологій, які могли б збільшити ефективність фермерських господарств. Так само, збільшення витрат. В агробізнес доведеться вкладати свої кошти не тільки споживачам, але й тим, хто продукцію виробляє.

Разом з тим, керівниця відділу досліджень агрокомпанії ED&F Man Кона Хак стверджує, що великі компанії – виробники харчів, як Kraft Heinz, Nestle і PepsiCo, закладуть свої витрати в ціну і оплачувати це все будуть покупці.

Головні складники продовольчих товарів, як цукор, кава, кукурудза, пальмова олія та інші підіймаються в ціні,- переконана експерт. Бо маємо низькі врожаї в Бразилії, звідки найбільше експортують сільгосппродовольство, також скорочують посівні площі в Америці. Збільшення запасів Китаєм, що поєднується із новими, вищими цінами на добрива, енергоносії й витратами на доставляння призвели до рекордного здорожчання продовольства в усіх країнах світу.

Нагадаємо, що "Коментарі" інформують про те, що в Україні змінилися ціни на деякі продукти.