Головна Новини Бізнес новини компаній Наскільки азартні українці: маркетингові акції, лотереї або гральний бізнес?
commentss НОВИНИ Всі новини

Наскільки азартні українці: маркетингові акції, лотереї або гральний бізнес?

16 січня 2020 Верховна Рада України зробила черговий крок до легалізації грального бізнесу

10 березня 2020, 10:00
Поділіться публікацією:








У першому читанні був проголосований Проект Закону України про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор № 2285-д. За даний законопроект проголосувало 260 народних депутатів.

Наскільки азартні українці: маркетингові акції, лотереї або гральний бізнес?

Наскільки азартні українці

Якщо закон все ж приймуть, у цього рішення будуть як позитивні, так і негативні наслідки, але сьогодні зрозуміло одне — українці в подиві.

Три роки тому, коли в Україні заговорили про легальне гральний бізнес, соціологічною групою "Рейтинг" було проведено опитування. 24% опитаних людей зізналися, що вони азартні. 75% відповіли, що для них ця риса не притаманна. Більше 70% впевнені: азартні ігри викликають залежність, кожен п'ятий солідарний з такою думкою. Від 2 до 4% опитаних не побоялися сказати, що із залежністю від азартних ігор стикалися особисто або від цього постраждали їхні родичі.

Серед усіх видів азартних ігор найбільш позитивно люди ставляться до лотереї. Таку розвагу підтримали 32% опитаних, категорично не підтримали — 60%. Букмекерські контори схвалюють 17%, не схвалюють — 76%. На гру в казино позитивно дивляться 13%, негативно — 83%; інтернет-казино схвалили 8%, не схвалили — 86%. Гра в карти на гроші не викликає обурення у 8%, але насторожує 88% респондентів. Ігрові автомати не лякають 7%, викликають презирство у 91%. В ході опитування проявилася закономірність: до азартних ігор найгірше ставляться респонденти старшого покоління з низьким достатком.

Як ми бачимо, думки українців про легальний гральний бізнес розділилися. Хтось підтримує легалізацію, адже це хороша можливість для України поповнити свій бюджет. Однак не можна виключати ймовірність того, що гучний законопроект знову викличе загальне невдоволення. Чи не стане легалізація казино грунтом для нової проції обманів і шахрайства в сфері розіграшів, з якими бореться "Призова Варта"? Питання залишається відкритим.

Чого не скажеш про маркетингові акції, які набирають популярність в Україні. Люди все частіше беруть участь в таких нібито вигідних акціях. Але чи все правда з того, що нав'язують маркетологи? Проект "Призова Варта" намагається вберегти вас від обману, тому перевіряє компанії, які вас цікавлять. Вони зібрали свій список компаній, які не намагаються обдурити при проведенні таких акцій. Серед них компанії: Родинний Клуб, Вамбуд, Єва, Гуллівер, Пошторг та інші.

З огляду на загальний подив, "Призова Варта" провела опитування на вулицях Києва, щоб особисто спитати співгромадян, наскільки вони готові ризикувати. Дивіться їх відео, не забудьте поставити "лайк", а також приєднуйтесь до обговорення теми в коментарях.

https://prizevarta.news/ru/glavnaya/



 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини