Рубрики
МЕНЮ
Амбарцумян Анна
Збільшення торгової активності в регіоні не сприяло підвищенню фрахтових ставок, оскільки на ринку продовжує бути достатня кількість тоннажу. Про це повідомили аналітики Spike Brokers.
експорт Чорним морем. Фото з відкритих джерел
Вартість перевезень з дунайських портів до східного узбережжя Італії залишається на попередньому рівні. Наявність великої кількості суден у глибоководних портах також утримує тарифи на перевезення до Іспанії та Греції від зростання. Аналогічна ситуація спостерігається і в баржевих перевезеннях до Констанци, де ставки не змінилися, попри існуючі труднощі з осадкою на Дунаї.
Стан ринкових ставок на перевезення з річкових портів:
Ізмаїл — Константа, Румунія (1-3 тис. тонн) – 10€
Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. тонн) – 16€
Ізмаїл — східне узбережжя Італії (5-7 тис. тонн) – 25-27$
Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. тонн) – 17-18€
Стан ринкових ставок на перевезення з морських портів:
Чорноморськ — східне узбережжя Італії (30-35 тис. тонн) – 21-22$
Чорноморськ — пд. Китай (60-65 тис. тонн) – 48-50$
Чорноморськ — пд. Вʼєтнам (60-65 тис. тонн) – 45-46$
Нагадаємо, детективи Бюро економічної безпеки України завершили досудове розслідування щодо брокера, який підробив документи на переміщення за межі митної території України, з приховуванням від митного контролю, лісоматеріалів заборонених до вивезення.
Новини