Рубрики
МЕНЮ
Татьяна Веремеева
Соціальна мережа Instagram запускає дві нові функції, завдяки яким
инфлюенсеры (користувачі, у яких багато передплатників) зможуть монетизувати
свій контент прямо в соцмережі. Про це пише Adsider.
Вже найближчим часом Instagram запустить рекламу на IGTV. Тепер рекламні ролики тривалістю до 15 секунд будуть з'являтися перед відео в IGTV. Инфлюенсеры зможуть отримувати до 55% доходу від такої реклами.
Соціальна мережа вже більше року тестувала запуск такої реклами, але про те, як все буде працювати, поки не відомо. Рекламу в IGTV поки будуть бачити тільки деякі користувачі в США.
Також Instagram запускає можливість безпосередньої підтримки аудиторії. Так, під час онлайн ефірів у соцмережі користувачі зможуть купувати спеціальні значки. Плата за такі значки буде перераховуватися блогерам. Вартість такого піктограми буде становити 0,99 дол., 1,99 дол. і 4,99 дол.
Крім того, розробники Instagram відзначають, що в період карантину перегляди стримов у соцмережі зросли на 70%. Також Instagram запустив можливість створювати магазини прямо на платформі. Соцмережа заявила про плани розширити доступ до інструменту Brand Collabs Manager, щоб могли инфлюенсеры знаходити більше партнерів.
Раніше "Коментарі" писали, що соціальна мережа Instagram представила нову функцію під назвою Guides, яка допоможе створювати покрокові інструкції. На думку представників компанії, нова функція допоможе зробити контент в соціальній мережі більш зручним і структурованим.
Новини