В АРМА заперечують, що змінювали вимоги конкурсу на управління активами УМХ

Змінилися не критерії, а порядок подачі документів на конкурс з пошуку управителя активами УМХ, - АРМА

Для повторного конкурсу з пошуку управителя активами Українського Медіа Холдингу АРМА суттєво не змінювало вимоги до учасників. Разом з тим, дещо змінили порядок подачі документів. Про це усіх попередили завчасно, стверджують на Facebook Агенції.

Про те, що умови конкурсу змінилися раніше, зокрема, написала агенція "Інтерфакс-Україна". Там стверджували, що АРМА вимагає від учасників погодженння з особами, які пов'язані з холдингом "1+1 media".

В пресслужбі групи "1+1 media" і ТОВ "1+1 Інтернет", яка теж подавалася на конкурс заявили, що поміж критеріїв не лишилось письмового запевняння, що учасник не знаходиться під контролем УМХ чи бенефіціарів. А от додалася вимога, за якою учасник має отримати згоду власника активів щодо корпоративних прав на управління ними.

Юристи групи стверджували, що про зміну критеріїв учасників конкурсу АРМА не повідомляло додатково. Таким чином, упевнені вони, лобіюються інтереси структур, що пов'язані з Сергієм Курченком.

В АРМА це заперечують.

"Коли був оголошений повторний конкурсний відбір, суттєво вимоги не змінювалися. Зокрема, і кваліфікаційні критерії. Було вдосконалено порядок подання документів до АРМА. Про це потенційних учасників конкурсу додатково повідомили на офіційному сайті Агенції. І на той момент, що жоден учасник не подав документи в АРМА", - сказано в повідомленні.

Також в АРМА додали, що вимога про необхідність вказування в програмі інформації щодо згоди власника корпоративних прав, необхідних для здійснення фактичного управління активом, - це не новація повторного конкурсу. Ця вимога є у статті 21 спеціального закону про АРМА.

Нагадаємо, що 28 серпня АРМА завершило прийом документів на конкурс із пошуку управителя активами Українського Медіо Холдингу. Учасниками забажали стати шість компаній: "Видавничий Дім Масаві", "1+1 Інтернет", "Видавництво Український Медіа Дім", "Комунікаційний Хаб "Економіка", "Сьогодні Мультимедіа", "Об’єднана Медіа Група".

ВД "Масаві" виступає проти передачі активів УМХ структурам пов'язаним з Сергієм Курченком. Зокрема і "Українському Медіа Дому". Таким чином конкурс може перетворитися на бутафорію, яка буде підривати основи чесної конкуренції та рівності сторін в бізнес-процесах.