"В більшості випадків українці відчувають на собі наслідки корупції "нагорі", - політолог

Політолог Володимир Цибулько заявив про те, що в Україні намагаються сертифікувати неякісні залізничні колеса, які нібито можуть призвести до аварій

"Скрутки ПДВ" обертаються затримками з підвищенням пенсій, проте куди більш страшними наслідками може обернутися зловживання на залізниці. Про це говорить політолог Володимир Цибулько, наводячи як приклад неякісні залізничні колеса, які намагаються сертифікувати в Україні.

“У Білорусі відчіпляють від поїздів казахські вагони через неякісні залізничні колеса. В самому Казахстані скаржаться на погані російські комплектуючі для цих коліс. Тим часом в Україні йде спроба сертифікувати ці колеса, щоб використовувати їх у вагонах УЗ, - каже політолог. - Є інформація, що сертифікацію лобіює член наглядової ради УЗ Крістіан Кун. Одночасно в Казахстані він очолює раду директорів залізничного монополіста, але на цей конфлікт інтересів правоохоронці і уряд чомусь закривають очі".

Цибулько стверджує, що господар казахського заводу, де виробляють скандальні колеса, Сергій Павлингер відомий історіями з нецільовим використанням коштів казахського бюджету, а також змовою виробників стрілочних переводів в РФ.

“Є істотний ризик, що УЗ і Мінінфраструктури не пройдуть випробування Павлингером і не встоять перед хабарами. Але корупція буває різною. В даному випадку ціною корупції можуть виявитися аварії на залізниці з непередбачуваним числом жертв", - каже Володимир Цибулько.

Раніше ми повідомляли, що АТ "Укрзалізниця" призупинила реалізацію металобрухту із списаних вагонів.