Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Члени Наглядової ради "Укрзалізниці" проголосували за припинення фінансування будівництва нових вагонів із засобів держбюджету, що означає неможливість привести до ладу значну частину рухомого складу і забезпечити обсягами робіт вагонобудівні та ремонтно-будівельні підрозділи перевізника.
Схоже, "Укрзалізниці" більше не отримає нові вагони за рахунок держбюджету. Фото із відкритих джерел
В Україні із 18 вагонобудівних заводів, що діяли в 2011 році, на сьогодні залишилося лише 5. У 53 рази знизився експорт вантажних вагонів, вироблених в Україні. "Укрзалізниця" змушена купувати локомотиви за кордоном.
В одному зі своїх інтерв'ю Володимир Жмак сказав про те, що немає потреби у закупівлі імпортних вагонів і локомотивів.
Українське інформаційне агентство (УНІАН) так прокоментувало ситуацію: "Виробники вагонів змушені будуть закривати виробництва і звільняти десятки тисяч людей. Навіть Росія і Казахстан "видавлюють" свої старі вагони з ринку, серед іншого, і з метою підтримки своїх вітчизняних машинобудівників".
На думку народного депутата України, члена комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександра Скічка, нове керівництво "Укрзалізниці" рішуче налаштоване реформувати галузь, незважаючи на проблеми з боку Наглядової ради компанії, яка гальмує прийняття рішень. Про це він заявляв ще в листопаді минулого року.
На цей раз НР "Укрзалізниці" перейшла до більш рішучих дій, проголосувавши за припинення фінансування будівництва нових вагонів із засобів держбюджету, і тим самим унеможлививши розвиток вагонобудівної галузі в країні.
За оцінками експертів однією із незатребуваних професій за результатами вступної кампанії 2020 року була професія залізничників.
І поточні рішення Наглядової ради не поліпшують ситуацію в галузі.
Новини