Головна Новини Бізнес новини компаній Акції Facebook рекордно впали: що викликало значне зниження прибутку
commentss НОВИНИ Всі новини

Акції Facebook рекордно впали: що викликало значне зниження прибутку

Акції Meta впали на 20% після зниження прибутку

3 лютого 2022, 11:57
Поділіться публікацією:

Facebook вразив інвесторів, опублікувавши значне зниження прибутку, викликане великими витратами компанії на створення так званого метавсесвіту, водночас стикаючись із рекламними проблемами на своїх існуючих сервісах. Про це повідомляє CNN.

Акції Facebook рекордно впали: що викликало значне зниження прибутку

Логотип Meta - фото з відкритих джерел

Компанія, раніше відома як Facebook, опублікувала чистий прибуток у розмірі майже 10,3 мільярда доларів за останні три місяці минулого року, що на 8% менше, ніж за аналогічний період попереднього року, і нижче прогнозів аналітиків Wall Street.

Зменшення прибутку відбувається через те, що Meta (FB) інвестує значні кошти в технології віртуальної реальності та AR, які, на її думку, допоможуть створити метавсесвіт, поки лише концептуальну форму занурення в Інтернет, яку генеральний директор Марк Цукерберг визначив як майбутнє компанії. У той же час, Meta бореться зі зміною iOS Apple, яка становить її основний рекламний бізнес.

Після звіту акції Meta впали на 23% на торгах у неробочий час.

Meta опублікувала понад 10 мільярдів доларів збитків за рік у своєму підрозділі AR і VR, Reality Labs, вперше повідомивши про фінансові результати підрозділу. Фінансовий директор Дейв Венер раніше попереджав, що інвестиції в Reality Labs знизять загальний операційний прибуток компанії в 2021 році приблизно на 10 мільярдів доларів. Підрозділ приніс лише 2,3 мільярда доларів доходу протягом року.

"Інвестори будуть уважно розглядати ці цифри як перший індикатор того, наскільки далекий метавсесвіт від прибуткової реальності", – сказав Том Джонсон, глобальний цифровий директор медіа-агентства Mindshare Worldwide в коментарі електронною поштою.

Meta повідомила про уповільнення зростання свого основного рекламного бізнесу, який все ще становить близько 99,5% її загального доходу. Дохід від реклами зріс на 20% у порівнянні з минулим роком — найнижчий темп зростання за рік — до 32,6 мільярдів доларів, оскільки зміни в iOS ускладнили цільову рекламу. Компанія також не змогла збільшити щоденну або щомісячну базу активних користувачів на Facebook з третього кварталу, що є незвичайним промахом для компанії.

Загальний дохід компанії за рік досяг майже 118 мільярдів доларів, вперше її річний дохід перевищив 100 мільярдів доларів.

Meta також поділилася приблизним прогнозом на майбутній квартал, заявивши, що очікує, що прибуток зросте лише на 3-11% у зв’язку з "збійним вітром як для показів, так і для зростання цін" у рекламному бізнесі. Він додав, що його платформи стикаються з підвищеною конкуренцією за час людей.

Як повідомляли раніше "Коментарі", у Пакистані жінку засудили до смертної кари через повідомлення у WhatsApp і Facebook.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини