Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Компанія світової онлайн-торгівлі Amazon провела найбільший ребрендинг за останні два десятиліття та представила оновлений логотип. Новий дизайн став спробою уніфікувати десятки суббрендів під єдиною айдентикою Amazon.
Старий та новий логотип Amazon
Розробкою оновленого логотипа Amazon займалася команда дизайнерів з агентства Koto. Найбільші зміни стосувалися стрілки-посмішки на логотипі компанії, яка спрямована від літери "A" до "Z".
Замість звичного жовтого, логотип тепер представлений у новому насиченому відтінку рудого кольору, який отримав назву "Помаранчева посмішка".
Також команда дизайнерів оновила шрифт, який разюче схожий на попередній. Однак з деякими відмінностями літери "а", частини якої були відтягнуті вниз і випрямлені.
Нові логотипи Amazon для суббрендів
Крім того, оновлення включало уніфікацію численних суббрендів Amazon, зокрема таких як Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo та Amazon Jobs. Також дизайнери зробили рендеринг шрифту 364 мовами.
Загалом проєкт оновлення лого Amazon зайняв 18 місяців.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що всесвітньо відома автомобільна компанія вперше за майже 30 років міняє логотип.
Також "Коментарі" писали про те, як відкрити магазин на Amazon.
Новини