Головна Новини Бізнес новини компаній Apple TV+ тоне в збитках: чому стрімінговий сервіс не приносить прибутку
commentss НОВИНИ Всі новини

Apple TV+ тоне в збитках: чому стрімінговий сервіс не приносить прибутку

Apple TV – не єдиний сервіс компанії, що стикається з труднощам

сьогодні, 17:18
Поділіться публікацією:

Попри зростання кількості підписників, Apple TV+ залишається слабкою ланкою в екосистемі компанії. Щорічні збитки сервісу перевищують 1 мільярд доларів, а його частка на ринку стрімінгових платформ залишається мізерною. Водночас Apple урізає бюджет на створення контенту, що може ще більше загострити проблему. Чи є у компанії стратегія виходу з кризи, і чому конкуренти сумніваються в успішності її підходу?

Apple TV+ тоне в збитках: чому стрімінговий сервіс не приносить прибутку

Apple TV+ стартував із великими амбіціями, заклавши в бюджет на контент 5 мільярдів доларів. Проте тепер ця сума скорочена на 500 мільйонів, що може вплинути на якість та кількість ексклюзивних проєктів. Попри наявність хітових серіалів, таких як "Severance" ("Розрив"), сервіс не витримує конкуренції з гігантами ринку. Його частка серед глядачів стрімінгових платформ становить менш ніж 1%, у той час, як Netflix займає 8,2%.

Аналітики давно ставлять під сумнів бізнес-модель Apple TV+. Відомо, що компанія не прагне зробити його лідером серед стрімінгових платформ, а використовує як інструмент для утримання користувачів в екосистемі Apple. Навіть співголова Netflix Тед Сарандос відзначив у нещодавньому інтерв’ю, що не розуміє цієї стратегії, але припустив, що Apple може бачити щось, що не очевидно для інших гравців ринку.

Apple TV+ – не єдиний сервіс компанії, що стикається з труднощами. Подібні проблеми спостерігаються й у Apple News Plus, Fitness Plus та Apple Arcade, які демонструють низьку залученість користувачів. Навіть Apple Music сповільнює темпи зростання.

Нагадаємо, портал “Коментарі” писав, що Apple представила оновлені моделі MacBook Air, які отримали швидший чип M4, розширені можливості штучного інтелекту та покращену камеру. Ноутбуки підтримують кілька зовнішніх моніторів, доступні у новому небесно-блакитному кольорі та стали ще доступнішими за ціною. Попередні замовлення стартували 5 березня, а офіційні продажі розпочалися 12 березня.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини