Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Компанія Facebook відмовилася від планів прокладки кабелю по дну Тихого океану довжиною 12 000 км. Він повинен був з'єднати між собою Каліфорнію, Тайвань і Гонконг.
Facebook, фото - з відкритих джерел
Про це повідомив представник Facebook, передає Wall Street Journal. Причиною відмови стали напружені відносини між США і Китаєм, пояснили в компанії. Проєкт був припинений через політичний тиск з боку американської влади, які вважають, що прокладка кабелю може створити потенційні проблеми для національної безпеки.
Нагадаємо, соціальна мережа Facebook рекламує неякісний і неліцензійний алкоголь. Це помітили користувачі соцмережі. Реклама інтернет-магазину Luxury Market заохочувала придбання людьми алкоголю в пакетах. Компанія продає підробки на відомі бренди такі як Finlandia і Absolut, віскі Jack Daniels, Hankey Bannister, Chivas Regal, джини Beefeater, Finsburry, Gordon's, ром Bacardi, Captain Morgan. Вся продукція виготовлена в дволітрових картонних коробках. У магазині діють великі знижки, що стимулюють користувача придбати контрафактний алкоголь. Як досліджували U-news, профіль алкогольного магазину існує з 2019 року. На сьогодні компанія запустила 17 версій рекламних оголошень, які транслюються в Facebook і на сайтах-партнерах.
Раніше повідомлялося, що Facebook дозволяє своїм користувачам заробляти на публікації потенційно небезпечної брехні і дезінформації про пандемію і вакцині, надаючи власні інструменти соцмережі для реклами. Деталі скандалу читайте в нашому матеріалі.Новини