Головна Новини Бізнес новини компаній Facebook відмовився прокладати кабель по дну Тихого океану: що трапилось
commentss НОВИНИ Всі новини

Facebook відмовився прокладати кабель по дну Тихого океану: що трапилось

Проект був припинений через політичний тиск з боку американської влади

12 березня 2021, 04:04
Поділіться публікацією:

Компанія Facebook відмовилася від планів прокладки кабелю по дну Тихого океану довжиною 12 000 км. Він повинен був з'єднати між собою Каліфорнію, Тайвань і Гонконг.

Facebook відмовився прокладати кабель по дну Тихого океану: що трапилось

Facebook, фото - з відкритих джерел

Про це повідомив представник Facebook, передає Wall Street Journal. Причиною відмови стали напружені відносини між США і Китаєм, пояснили в компанії. Проєкт був припинений через політичний тиск з боку американської влади, які вважають, що прокладка кабелю може створити потенційні проблеми для національної безпеки.

"У зв'язку зі стурбованістю уряду США з приводу прямих каналів зв'язку між США і Гонконгом, ми вирішили відкликати нашу заявку у Федеральну комісію із зв'язку (FCC). Ми розраховуємо на співпрацю з усіма сторонами, щоб переналаштувати систему відповідно до інтересів американського уряду", — сказав він.

Нагадаємо, соціальна мережа Facebook рекламує неякісний і неліцензійний алкоголь. Це помітили користувачі соцмережі. Реклама інтернет-магазину Luxury Market заохочувала придбання людьми алкоголю в пакетах. Компанія продає підробки на відомі бренди такі як Finlandia і Absolut, віскі Jack Daniels, Hankey Bannister, Chivas Regal, джини Beefeater, Finsburry, Gordon's, ром Bacardi, Captain Morgan. Вся продукція виготовлена в дволітрових картонних коробках. У магазині діють великі знижки, що стимулюють користувача придбати контрафактний алкоголь. Як досліджували U-news, профіль алкогольного магазину існує з 2019 року. На сьогодні компанія запустила 17 версій рекламних оголошень, які транслюються в Facebook і на сайтах-партнерах.

Раніше повідомлялося, що Facebook дозволяє своїм користувачам заробляти на публікації потенційно небезпечної брехні і дезінформації про пандемію і вакцині, надаючи власні інструменти соцмережі для реклами. Деталі скандалу читайте в нашому матеріалі.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини