Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Американська мережа ресторанів фастфуд харчування KFC заявило, що тимчасово припиняє використання традиційного слогана "Пальчики оближеш", який був елементом реклами компанії 64 роки. Про це повідомляється на сайті " KFC".
Так, на думку керівництва мережі, в нинішніх обставинах цей вислів помітно суперечить закликам до дотримання особистої гігієни — це помітили і споживачі. І компанія офіційно оголосила, що припиняє використання слогана.
"Ми опинилися в ситуації, коли знаковий гасло не зовсім вписується в нинішню дійсність", — наводяться в повідомленні слова головного маркетолога KFC Кетрін Тан-Джіллеспай.
Варто відзначити, що компанія також з іронією поставилася до ситуації обстановці і визнала, що годиться в якості лауреата в конкурсі на найневідповідніше гасло для 2020 року.
"Нашому слогану в цьому році виповнилося 64 роки. Це видатний вік для слогана (особливо в наші дні), а протримався він так довго тому, що" це правда ". Тому відмовлятися від фірмового девізу ми не плануємо і він обов'язково повернеться, коли настане час ", — додали в прес-службі KFC.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що ресторан швидкого харчування KFC в Москві буде "наймати на роботу" роботів.
Новини