Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Цього місяця компанія представляє новий вигляд ароматизованої Кока-коли, а за кілька тижнів у неї з’явиться новий смак напою. Це частина оновленої роботи компанії над своїм брендом Кока-кола, оскільки вона скидає нішеві продукти та намагається викликати захоплення своїми напоями. Про це повідомляє CNN.
Кока-кола оновлює зовнішній вигляд і запускає новий напій зі смаком кави - CNN
У Сполучених Штатах нові версії банок і пляшок Cherry Coke мають пурпуровий колір, з білим логотипом Coca-Cola на звичайній версії та чорним логотипом Coca-Cola на версії Zero Sugar. Нові банки та пляшки ванільної Кока-Коли кремового кольору, а нова упаковка для аромату Cherry Vanilla є сумішшю двох кольорів (близьких до пурпурового).
Кока-кола з нульовим вмістом кофеїну, а також кола з нульовим вмістом кофеїну та без цукру мають новий зовнішній вигляд.
Зараз Кока-кола працює над оновленням зовнішнього вигляду та залученням нових клієнтів новими продуктами.
Нові пакети почнуть надходити на прилавки в кінці січня.
Оновлення пляшок з ароматизованою кока-колою покликане "модернізувати та спростити зовнішній вигляд і допомогти споживачам знайти на полиці смак, який вони шукають", – сказала Наталія Суарез, старший бренд-менеджер портфоліо Coke Choice.
Передбачається, що на оновлених банках одразу можна буде побачити смаки та чітко розрізнити варіанти з повним вмістом цукру та без цукру/калорій.
За словами Суарез, компанія почала капітальне оновлення упаковки минулого року, коли змінила упаковку Кока-кола, Diet Coke і Coke Zero Sugar. Компанія також змінила рецепт Coke Zero Sugar , щоб зробити смак напою більше схожим на звичайну Колу.
Привертати увагу клієнтів, коли вони проходять по продуктовому проході, важливо для таких брендів, як Кока-кола, які повинні максимально використовувати місце на полицях.
Інший спосіб зацікавити людей Кока-Колою – вийти за межі традиційних смаків. Тому компанія запускає новий смак коли з кавою.
Близько року тому компанія привезла до Сполучених Штатів Coke with Coffee — Кока-кола з кавового порошку.
Мокко є логічним наступним смаком, сказав Брандан Стрікленд, бренд-директор Кока-кола Trademark, зазначивши, що цей крок був "простим".
Новини