Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Мережа АЗС "БРСМ- Нафта" додала на чек QR-код, щоб кожен клієнт міг переконатися в тому, що компанія працює чесно і сплачує податки в повному обсязі. Про це в Facebook повідомив топ-менеджер "БРСМ - Нафта" Олександр Мельничук.
БРСМ-Нафта. Фото з відкритих джерел
Як він нагадав, останніми тижнями "БРСМ - Нафта" піддається чорній піар-кампанії в ЗМІ та соціальних медіа. Як повідомляють в компанії, мета атаки — змусити мережу підвищити ціни на паливо.
Такі чеки видаються на всіх автозаправних комплексах "БРСМ - Нафти" кожному клієнту після будь-якої транзакції. Відсканувавши код, можна перевірити, чи є чек в базі Державної податкової служби.
Крім того, він закликав главу податкового комітету ВРУ Данила Гетманцева, керівників фіскальної і податкової служб Вадима Мельника і Олексія Любченка не піддаватися провокаціям псевдо-експертів і не ретранслювати неправдиву інформацію. За словами Мельничука, це шкодить їх персональній репутації, а також репутації соціально відповідального бізнесу.
Як раніше повідомлялося, "БРСМ - Нафта" ініціює загальнонаціональну перевірку якості палива найбільших мереж АЗС. У компанії висловили готовність оплатити аналіз за умови, що його проведуть незалежні автоексперти і лабораторії. За допомогою об'єктивного і неупередженого дослідження "БРСМ - Нафта" має намір довести, що її паливо відповідає всім стандартам і вимогам Євро 5.
Раніше портал "Коментарі" писав, що буде з цінами на бензин в травні в Україні.
Новини