Головна Новини Бізнес новини компаній Найбільша угода у світі розкоші скасовується: чому LVMH відмовився від покупки Tiffany
commentss НОВИНИ Всі новини

Найбільша угода у світі розкоші скасовується: чому LVMH відмовився від покупки Tiffany

LVMH скасував операцію на 16 млрд доларів

10 вересня 2020, 00:32
Поділіться публікацією:

Французька компанія, виробник предметів розкоші Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) заявила про те, що відмовляється від запланованого придбання Tiffany, яке стало б найбільшою операцією з продажу предметів розкоші в історії. Про це пише CNN.

Найбільша угода у світі розкоші скасовується: чому LVMH відмовився від покупки Tiffany

Французький конгломерат оголосив в середу, що за нинішнього стану справ він не зможе завершити угоду на 16,2 млрд дол., про яку було оголошено в листопаді минулого року. Переглянути рішення довелося через погрози з боку США ввести додатковими мита на французькі товари.

Сполучені Штати оголосили в липні, що введуть мита в розмірі 25% на французькі товари, включаючи косметику і сумки, в рамках спору про оподаткування цифрових компаній, але відклали збір тарифів до 6 січня 2021 року. LVMH заявила в середу, що французький уряд "доручив" їй відкласти придбання після цієї дати.

Найбільша у світі група компаній-виробників товарів класу люкс базується в Парижі та контролюється французьким мільярдером Бернаром Арно, найбагатша людина Європи. Фінансовий директор Жан-Жак Гіоня сказав, що у LVMH не було іншого вибору, окрім як виконати побажання французького уряду.

Але Тіффані заявила, що запит французького уряду не має під собою ніяких юридичних підстав. Американська компанія заявила, що подала позов в Делавер, який спрямований на те, щоб змусити LVMH завершити угоду.

Акції Tiffany впали майже на 10% в Нью-Йорку, в той час, як акції LVMH впали приблизно на 1% в Парижі, перш ніж повернути втрачені позиції.

Ця угода зміцнила б позиції LVMH в ювелірному бізнесі та допомогла б їй конкурувати з конкуруючою швейцарською ювелірною компанією Richemont, сказав Ффлур Робертс, керівник відділу досліджень предметів розкоші Euromonitor International.

Раніше "Коментарі" писали, що легендарна американська компанія Tiffany & Co. представила нову колекцію аксесуарів для дому, які об'єднані знаковим кольором бренду - м'ятним.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення


Новини