Головна Новини Бізнес новини компаній Найдорожчі бренди світу: хто очолив рейтинг
commentss НОВИНИ Всі новини

Найдорожчі бренди світу: хто очолив рейтинг

На світовому ринку знову змінилася структура лідерів серед найбільш цінних брендів

17 березня 2025, 20:55
Поділіться публікацією:

Одним із головних здобутків цього року став рекордний ріст вартості бренду Apple, яка продовжує утримувати лідерство. Суттєво збільшила свою цінність і компанія NVIDIA, чий успіх на ринку технологій штучного інтелекту став запорукою її прориву. Однак на цей рік є й неочікувані зміни — Tesla, яка ще кілька років тому була серед топових брендів, опустилася на 18-те місце. “Коментарі” розбирались як нині виглядає рейтинг найдорожчих брендів світу.

Найдорожчі бренди світу: хто очолив рейтинг

Фото з відкритих джерел

Apple і NVIDIA: лідери року та нові технологічні герої

Цьогорічний рейтинг найбільш дорогих брендів світу відкриває компанія Apple, вартість якої зросла на неймовірні 74% — до 517 мільярдів доларів США. Це дозволило бренду Apple вперше стати найдорожчим у світі. Зокрема, значний ріст відзначається за рахунок попиту на новітні технології, а також розширення лінійки продуктів, зокрема в області штучного інтелекту та електроніки.

Не менш вражаючим результатом може похвалитися компанія NVIDIA. Вартість її бренду зросла на 163%, досягнувши позначки 44,5 мільярда доларів. Це найбільше зростання серед брендів цього року, і таке швидке збільшення вартості стало можливим завдяки буму в секторі штучного інтелекту та високих технологій. Розвиток графічних процесорів, які використовуються в обчислювальних системах для ШІ, дозволив компанії здобути значну частину ринку.

ТОП-10 найдорожчих брендів світу

Поряд із Apple та NVIDIA, серед найбільш цінних брендів 2024 року опинилися й інші технологічні гіганти. Microsoft посіла друге місце, зберігши свою стабільну позицію в рейтингу. З вартістю бренду 340,4 мільярда доларів компанія продовжує домінувати в галузі програмного забезпечення та хмарних технологій. Також високі позиції утримують Google з 333,4 мільярда доларів, Amazon, що оцінюється у 308,9 мільярда доларів, і Samsung, бренд, який залишається непохитним у галузі електроніки.

Також у ТОП-10 потрапили Walmart, TikTok, Meta (Facebook), Deutsche Telekom та ICBC — всі ці компанії демонструють стабільне зростання або утримання високої вартості своїх брендів, що свідчить про їх вплив на глобальний ринок. TikTok, зокрема, вражає своєю швидкістю розвитку, зайнявши 7-ме місце з оцінкою в 84,2 мільярда доларів.

Tesla: падіння лідера

Неочікуваним стало падіння бренду Tesla, який ще кілька років тому очолював рейтинг найдорожчих брендів світу. У 2024 році компанія опустилася на 18-те місце, зменшивши свою вартість на 12%, до 58,3 мільярда доларів. Зниження популярності електромобілів Tesla та збільшення конкуренції на ринку електричних автомобілів, ймовірно, стало основною причиною цього падіння.

Найдорожчі бренди світу: хто очолив рейтинг - фото 2

Нагадаємо, портал “Коментарі” писав, що  Apple готує важливе оновлення для своїх  навушників AirPods, яке дозволить здійснювати переклад живих розмов у реальному часі. Згідно з інформацією MacRumors, компанія інтегрує нову функцію, яка дозволить користувачам спілкуватися без мовних бар'єрів.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини