Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Оскільки зростання передплатників Netflix сповільнюється, YouTube "невдовзі" невдовзі може випередити головну стримінгову платформу. Про це повідомляє Insider.
Людина на фоні логотипу YouTube - Insider
Останнім часом YouTube настільки зріс, що 2022 рік може стати роком, коли він замінить Netflix як найбільший стрімінговий сервіс.
Хоча сайт YouTube, який належить Google, також вважається платформою соціальних медіа, зосередженість сайту на відео робить його великим суперником для стримерів, таких як Netflix. І хоча Netflix довгий час був першим за доходом, постійне зростання YouTube може змусити Netflix поступитися місцем уже цього року, за словами Ніла Кемплінга, аналітика Mirabaud Equity Research.
Дохід YouTube від реклами склав 7,2 мільярда доларів у третьому кварталі, що на 43% більше, ніж роком раніше. Водночас Netflix із квартальним доходом у 7,5 мільярдів доларів зріс на 16% за той же період.
Хоча YouTube має більше користувачів, Netflix зміг отримати прибуток завдяки своїй моделі платних підписок. Але зі збільшенням темпів зростання YouTube "невдовзі затьмарить Netflix як новий король потокової передачі". Якби YouTube був окремою компанією, додав Кемплінг у примітці для інвесторів, вона б коштувала від 600 до 700 мільярдів доларів. Поточна ринкова капіталізація Netflix становить 265 мільярдів доларів.
Частиною зростання YouTube може бути його здатність здійснювати прямі трансляції, чого Netflix не пропонує. Мірабо зазначив, що концерт репера Тревіса Скотта у 2020 році у відеогрі Fortnite також транслювався на YouTube, де його подивилися понад 140 мільйонів людей. Наприкінці минулого року понад 142 мільйони людей протягом восьми днів дивилися, як творець YouTube MrBeast відтворює "Гру кальмарів" Netflix, яка є найпопулярнішим шоу стримерів за всю історію.
Навіть якщо Netflix відстає від YouTube за доходами цього року, він все одно має переваги, зокрема тісні зв’язки з провідними голлівудськими талантами та безліч номінацій на "Оскар". Але підтримувати такий рівень конкуренції щодо контенту стає все важче, а багаті конкуренти, такі як Disney, Amazon та Apple, вкладають значні кошти у бізнес. Очікується, що Netflix витратить близько 14 мільярдів доларів цього року на контент, і ця сума може зрости до 2025 року до 19 мільярдів доларів.
Як повідомляли раніше "Коментарі", Netflix відповів українському міністру щодо негативного образу українки у серіалі.
Новини