Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Ринкова вартість Netflix впала майже в п'ять разів після прогнозування різкого уповільнення зростання передплатників у першому кварталі, оскільки спалахнув бум потокової передачі через пандемію, а конкуренція з боку нових конкурентів, таких як Disney+, зростає. Про це повідомляє The Guardian.
Леонардо Ді Капріо та Дженніфер Лоуренс у кадрі з фільму Netflix «Не дивіться вгору» - The Guardian
Netflix очікує додати лише 2,5 мільйона нових передплатників у всьому світі за перші три місяці року, що значно менше, ніж 4 мільйони нових підписок у першому кварталі 2021 року, і майже вдвічі менше, ніж очікують аналітики.
Акції стрімінгової компанії впали майже на 20%, тобто на 45 мільярдів доларів, оскільки інвестори злякалися несподіваного сповільнення зростання.
У останньому кварталі минулого року Netflix додав 8,3 мільйона нових передплатників завдяки таким хітам, як фільм Леонардо Ді Капріо та Дженніфер Лоуренс "Не дивись угору" та "Гра кальмарів", що в цілому відповідає очікуванням аналітиків.
Загалом, минулого року Netflix додав 18,2 мільйона нових передплатників, що вдвічі менше, ніж у 2020 році, коли пандемія викликала бум потокової передачі, оскільки громадськість намагалася пом’якшити нудьгу під час карантину.
Netflix визнав, що стрімінгові війни проти таких конкурентів, як Disney, Apple, HBO Max, Peacock і Amazon, які 19 січня оголосили подробиці своєї мегабюджетної телеадаптації "Володар кілець", посилюються.
Netflix вказав на низку великих релізів, включаючи Ozark, Bridgerton і Stranger Things, пізніше в першому кварталі, тому очікує повернення до більш високого зростання.
Як повідомляли раніше "Коментарі", Netflix підняв ціну на передплату майже в 10 разів.
Новини