Головна Новини Бізнес новини компаній Соціальна відповідальність у дії: "Коментарі" стали учасниками тренінгу від Червоного Хреста
commentss НОВИНИ Всі новини

Соціальна відповідальність у дії: "Коментарі" стали учасниками тренінгу від Червоного Хреста

Після завершення тренінга від Червоного Хреста співробітники comments.ua отримали міжнародний сертифікат, який дає право надавати допомогу в будь-якій країні світу

9 вересня 2021, 17:51
Поділіться публікацією:








Керівництво інформаційно-аналітичного порталу "Коментарі" приділяє особливу увагу підвищенню добробуту суспільства, а саме видання є першим українським ЗМІ, яке переймається питаннями корпоративної соціальної відповідальності.

Соціальна відповідальність у дії: "Коментарі" стали учасниками тренінгу від Червоного Хреста

Команда порталу "Коментарі" стала учасником тренінгу "Надання першої невідкладної допомоги" від Червоного Хреста - колаж "Коментарі"

Корпоративна соціальна відповідальність — поняття, яке нещодавно з'явилося в українському бізнес-середовищі, однак на сьогодні це один із ключових показників успішності, прогресивності компанії і її реальна конкурентна перевага. Особливо цінним є розуміння принципів, коли соціальна відповідальність стає важливою не тільки для компанії, але і для всього суспільства.

Команда інформаційно-аналітичного порталу "Коментарі" веде діяльність на засадах етичності, робить посильний вклад у розвиток якості життя як своїх співробітників, так і партнерів, несе відповідальність не тільки перед організаціями, з якими вона стикається в процесі діяльності, а й перед суспільством загалом. Тому співробітники видання взяли участь у практикумі під патронатом Червоного Хреста в Україні "Надання першої невідкладної допомоги", який тривав протягом 2 і 3 вересня.

Тренінг тривав 14 годин і складався з найважливіших пунктів, знання яких необхідні для надання невідкладної допомоги, а саме "Міжнародний рух", "Відновне положення", "Серцево-легенева реанімація", "Порушення прохідності дихальних шляхів", "Кровотеча", "Рани", "Травми", "Транспортування потерпілого", "Опіки", "Обмороження" та інші невідкладні стани.

"Останні тенденції сучасної освіти примусили замислитися про те, що якщо з тобою щось трапиться, то лікар, що навчений онлайн, у кращому випадку зможе допомогти телефоном і сказати: "товаришу, заспокойся, з тобою все гаразд, можливо ти виживеш". Саме тому бажано багато речей, мені особисто, оновити в голові. Те, що я вчив 30 років тому ще в школі на уроках начально-воєнної підготовки, м’язи досі пам’ятають, але з того часу відбулося багато нового, є речі, яких я не бачив і навіть теоритично не міг уявити, що я буду ними користуватися, наприклад дефібрилятор — допомагає вести прямий масаж серця. Розуміючи, що проблеми, які дозволяє вирішити перша допомога, це те з чим ми можемо зустрітися в будь-якому місці: супермаркеті, транспорті, на вулиці і бажано знати, як себе поводити в подібних ситуаціях", — говорить кандидат із державного управління, експерт порталу "Коментарі" Юрій Гаврилечко. 

"Завдяки команді "Коментарі" мали змогу два дні брати участь у курсі, організованому товариством Червоного Хреста в Києві в Україні, з надання допомоги медичної. За ці два дні була насичена програма, ми мали змогу ознайомитися з різними етапами надання допомоги, на практиці навчилися це робити, тож такі заходи є корисними і унікальними за своєю структурою. Маємо надію, що нам ці знання знадобляться в майбутньому і ми будемо готові до надання необхідної медичної допомоги усім постраждалим громадянам", — сказала юрист Ганна Даніель, подякувавши усім організатором тренінгу. 

Практикум проводили співробітники Червоного Хреста, які надали команді видання "Коментарі" інформативну базу, а потім учасники практично відпрацьовували знання, отримані на тренінгу.

Із завершенням практикуму співробітники отримали необхідні знання та навички, які можуть стати корисними як для колективу компанії, так і суспільства загалом. Учасники тренінгу отримали міжнародний сертифікат, що дозволяє рятувати життя людей в екстремальних ситуаціях у будь-якій точці земної кулі.

"Багато компаній зараз стурбовані соціальною відповідальністю — хтось збирає сміття, хтось проводить тренінги, але, на жаль, в основному ці дії направлені виключно в середину компанії, а саме на соціальну відповідальність її працівників. Ми із порталом "Коментарі" вирішили виявити зовнішню соціальну відповідальність, тому що ті знання, які отримують наші журналісти, вони відтворювальні завжди і всюди, в будь-якій екстреній ситуації. Хочу подякувати Червоному Хресту за надану можливість, за те, що наші журналісти стали спеціалістами в наданні першої невідкладної допомоги", — зазначив власник медіагрупи "Коментарі" Віктор Гольдський. 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: https://comments.ua/
comments

Обговорення


Новини