Рубрики
МЕНЮ
Елизавета Черных
Керівництво інформаційно-аналітичного порталу "Коментарі" приділяє особливу увагу підвищенню добробуту суспільства, а саме видання є першим українським ЗМІ, яке переймається питаннями корпоративної соціальної відповідальності.
Команда порталу "Коментарі" стала учасником тренінгу "Надання першої невідкладної допомоги" від Червоного Хреста - колаж "Коментарі"
Корпоративна соціальна відповідальність — поняття, яке нещодавно з'явилося в українському бізнес-середовищі, однак на сьогодні це один із ключових показників успішності, прогресивності компанії і її реальна конкурентна перевага. Особливо цінним є розуміння принципів, коли соціальна відповідальність стає важливою не тільки для компанії, але і для всього суспільства.
Команда інформаційно-аналітичного порталу "Коментарі" веде діяльність на засадах етичності, робить посильний вклад у розвиток якості життя як своїх співробітників, так і партнерів, несе відповідальність не тільки перед організаціями, з якими вона стикається в процесі діяльності, а й перед суспільством загалом. Тому співробітники видання взяли участь у практикумі під патронатом Червоного Хреста в Україні "Надання першої невідкладної допомоги", який тривав протягом 2 і 3 вересня.
Тренінг тривав 14 годин і складався з найважливіших пунктів, знання яких необхідні для надання невідкладної допомоги, а саме "Міжнародний рух", "Відновне положення", "Серцево-легенева реанімація", "Порушення прохідності дихальних шляхів", "Кровотеча", "Рани", "Травми", "Транспортування потерпілого", "Опіки", "Обмороження" та інші невідкладні стани.
Практикум проводили співробітники Червоного Хреста, які надали команді видання "Коментарі" інформативну базу, а потім учасники практично відпрацьовували знання, отримані на тренінгу.
Із завершенням практикуму співробітники отримали необхідні знання та навички, які можуть стати корисними як для колективу компанії, так і суспільства загалом. Учасники тренінгу отримали міжнародний сертифікат, що дозволяє рятувати життя людей в екстремальних ситуаціях у будь-якій точці земної кулі.
"Багато компаній зараз стурбовані соціальною відповідальністю — хтось збирає сміття, хтось проводить тренінги, але, на жаль, в основному ці дії направлені виключно в середину компанії, а саме на соціальну відповідальність її працівників. Ми із порталом "Коментарі" вирішили виявити зовнішню соціальну відповідальність, тому що ті знання, які отримують наші журналісти, вони відтворювальні завжди і всюди, в будь-якій екстреній ситуації. Хочу подякувати Червоному Хресту за надану можливість, за те, що наші журналісти стали спеціалістами в наданні першої невідкладної допомоги", — зазначив власник медіагрупи "Коментарі" Віктор Гольдський.
Новини