Головна Новини Бізнес новини компаній Стабільне зростання: Експорт швейцарських годинників торік зріс до 24,8 мільярда франків
commentss НОВИНИ Всі новини

Стабільне зростання: Експорт швейцарських годинників торік зріс до 24,8 мільярда франків

Стабільний ріст, рекордна продуктивність і сприятливі перспективи 2022 рік для швейцарського годинникарства був чудовим

25 січня 2023, 22:16
Поділіться публікацією:

Після повернення до рівня до коронавірусу, який спостерігався у 2021 році, сектор продажу швейцарських годинників перебуває на шляху стабільного зростання, що дозволило йому досягти рекордних показників, всупереч значному падінню на двох із трьох основних ринків, пишуть "Коментарі" з посиланням на Fhs.swiss.

Стабільне зростання: Експорт швейцарських годинників торік зріс до 24,8 мільярда франків

Експорт швейцарських годинників у 2022 році. Фото з відкритих джерел

Експорт швейцарських годинників торік зріс до 24,8 мільярда франків, перевищивши показник 2021 року на 11,4%. Годинники в цілому виграли від високого попиту на предмети розкоші та зростання світового багатства. Годинники нижчої цінової категорії швейцарського виробництва також мали приголомшливий успіх і завершили рік із позитивним результатом.

Несприятливий економічний контекст мав лише обмежений вплив на бізнес-ринок, тоді як ситуація зі здоров’ям мала пряміший вплив, особливо в Китаї. Геополітична ситуація в Росії також мала обмежені наслідки, близько 1% на річний результат.

З точки зору виробництва, годинниковим компаніям довелося стикатися з нестачею сировини, збільшенням витрат і довшими термінами виконання. Ще однією перешкодою була нестача робочої сили. Попри це, сектор продовжує інвестувати, впроваджувати інновації та створювати нові робочі місця. Бренди невпинно працювали, щоб задовольнити потреби п’яти поколінь споживачів у відповідь на зміну моделей споживання. Тривали й проєкти цифровізації, включаючи кілька вторгнень у світ Web3.

Хоча певна невизначеність ще триває, перспективи для швейцарського годинникарства залишаються оптимістичними. Надійний фундамент і стабільний попит сприятимуть зростанню в поточному — 2023 році. Високий базовий рівень і рівень ризику означатимуть нижчі, але все ще значні темпи зростання, ніж торік.

Наручні годинники становили понад 95% вартості експорту та принесли 23,7 мільярда франків, що на 11,6% більше, ніж у 2021 році. Кількість товарів зросла до 15,8 мільйона, що на 50 000 (+0,3%) більше, ніж у попередньому році. Зростання обсягів поділено між значним зростанням у категорії "Інші матеріали" (+32,3%) і постійним падінням попиту на сталеві годинники (-7,8%) і годинників з інших металів (-18,4%).

Кварцові годинники продемонстрували зростання обсягів, збільшившись на 385 000 одиниць (+4,1% порівняно з 2021 роком). І навпаки, виробництво механічних годинників скоротилося на 335 тис. одиниць (-5,3%), але виросла їхня ціна на 11,5%.

При тому зросли всі основні цінові сегменти, за винятком діапазону 200-500 франків (експортна ціна). Хоча останній впав на 24%, його вартість становить менш як 3% від загального обороту і складає лише один пункт. Якраз ця довгострокова тенденція викликає занепокоєння щодо відповідних обсягів, які також впали на 22,2%, або на 625 000 одиниць. В той самий час годинники вартістю менше ніж 200 франків досягли зростання вартості на 5,9%. Тенденція була порівнянною (+4,8%) між 500 і 3000 франками, тоді як годинники вартістю понад 3000 франків зросли на разючі 15,6%.

Ринки Північної та Південної Америки досягли найвищого рівня зростання (+23,9%) і склали 19% експорту швейцарських годинників у 2022 році. Азію (+4,4%) стримував спад на двох її провідних ринках. Після п’яти років понад 50% він становив менше половини (49%) світового експорту. Зростання в Європі (+15,8%) було ближче до середнього і збільшило свою частку до 30%.

Сполучені Штати (+26,3%) продемонстрували дуже високе зростання другий рік поспіль, піднявши його на особливо високий рівень.

Азія була поділена між падінням у Китаї (-13,6%) і Гонконгу (-10,5%), з одного боку, і стабільним зростанням на інших ринках, таких як Японія (+19,5%), Сінгапур (+26,4%), Об'єднані Арабські Емірати (+12,7%) і Тайвань (+15,0%) з іншого. Південна Корея (+1,9%) зафіксувала більш помірне зростання через відсутність китайських туристів. Падіння в Китаї зумовлене пандемією та тривалим локдауном у Шанхаї. Ситуація в Гонконзі, де за вісім років продажі знизилися більш як наполовину (-53,7%), відображає довгострокову адаптацію ринку в поєднанні з наслідками пандемії.

Усі основні європейські ринки зростали завдяки місцевому попиту та поверненню туристів зі Сполучених Штатів, Близького Сходу та інших країн.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини