Рубрики
МЕНЮ
Кириєнко Анна
Інколи посилки, які ми відправляємо іншим, знову повертаються до нас. Відбувається це з кількох причин. Перша — коли отримувач з якихось причин не оцінив відправлене та скористався послугою повернення посилки. Друга — коли неправильно вказані дані отримувача або через помилку самої пошти. Про те, що робити в такій ситуації, розповіли на офіційній сторінці "Укрпошти" в Facebook.
Повернення посилки: як відшкодувати свої гроші. Фото: fialan.ua
Якщо ви не згодні з причиною повернення або ж отримувач зовсім не вказав причину, ви можете компенсувати гроші, витрачені на відправлення. Такою послугою також можна скористатися, якщо посилка з якихось причин не дійшла до отримувача та повернулася знову в місце відправлення.
У всіх цих випадках клієнт пошти може подати заяву на компенсацію за необгрунтоване повернення відправлення або ж через ненадану послугу.
В заяві потрібно обов'язково вказати суть звернення, додати копію чека, який ви отримали на пошті, та надати фото оболонки відправлення, де вказана (або зовсім не вказана) причина повернення, з якою ви не згодні.
Якщо ж посилка не дійшла до отримувача та повернулася до місця відправки, її можна надіслати повторно.
Нагадаємо, що компанія "Укрпошта" планує осучаснити всі свої послуги до кінця цього року. Це відбудеться завдяки підтримці міжнародних партнерів.
Також сайт "Коментарі" раніше повідомляв, що компанія "Нова пошта" підвищить ціни на свої послуги з 20 березня. Зростання тарифів відбудеться через збільшення цін на бензин, комунальні послуги, інфляцію та інші фактори. Скільки тепер коштуватиме відправити посилку, читайте в нашому матеріалі.
Новини