Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
АТ "Укрзалізниця" тимчасово зупинила реалізацію металобрухту зі списаних вагонів. Про це передає "БизнесЦензор" з посиланням на інформацію від учасників ринку.
За їх інформацією, ініціатором припинення став член наглядової ради "УЗ" Крістіан Кун, в сферу компетенції якого належать закупівлі та продажу майна залізничної компанії. Списані вагони передбачається не відправляти на брухт, а ремонтувати.
Повідомляється, що УЗ планувала наростити продажі металобрухту у 2020 році до 276 тис. т на суму 1,1 млрд. грн. Ці гроші хотіли направити на підтримку фінансової стабільності компанії. Зараз персонал УЗ переведений на 4-денний графік роботи.
У статті вказується, що "Укрзалізниця" довгий час не могла домовитися з основними споживачами брухту – метпідприємствами – про умови відвантаження сировини. Залізничники наполягали на тому, щоб покупці самостійно вивозили брухт з майданчиків ж/д компанії. Водночас металурги називали такий підхід ризикованим і пропонували традиційний варіант – купувати вже завантажену у вагони сировину.
І як тільки УЗ врахувала позицію ключових споживачів металобрухту, в червні 2020 року з 38 лотів загальним обсягом 79 тис. т брухту вдалося продати 18 лотів на 53 тис. т. Виторг "Укрзалізниці" від цих тендерів склала 215 млн. грн.
Відзначається, що за даними ProZorro.Sales, у першому півріччі 2020 року "Укрзалізниця" продала 105 тис. т брухту на суму 433 млн. грн.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" потрапила в скандал: люди мокли під дощем прямо в плацкарті.
Новини