Головна Новини Бізнес новини компаній Як створити команду мрії і підвищити продуктивність співробітників?
commentss НОВИНИ Всі новини

Як створити команду мрії і підвищити продуктивність співробітників?

9 грудня 2020 року компанія Smile-Expo проведе першу w2 conference Kyiv, присвячену формуванню корпоративного благополуччя і збереженню здоров'я на робочому місці

2 грудня 2020, 11:25
Поділіться публікацією:

Онлайн-конференція W2 conference Kyiv: захід про поліпшення добробуту співробітників і формування результативних команд відбудеться 9 грудня

Як створити команду мрії і підвищити продуктивність співробітників?


9 грудня 2020 року компанія Smile-Expo проведе першу w2 conference Kyiv, яка буде присвячена формуванню корпоративного добробуту та збереженню здоров’я на робочому місці.


На заході експерти розглянуть головні принципи Workplace Wellness і пояснять, як вибудувати систему турботи про співробітників, яка допомагає підвищувати результативність бізнесу і збільшувати прибуток. Вони поділяться особистим досвідом формування успішних команд і представлять універсальні практики, які допомагають розвивати творчий потенціал членів колективу та підвищувати їхню продуктивність.

Формат заходу


Через нестабільну епідеміологічну ситуацію та високі темпи поширення COVID-19 багато спікерів та гостей w2 conference Kyiv 2020 неодноразово зверталися до організаторів із проханням провести захід в онлайн-форматі.

Наша команда дбає про безпеку тих, хто вирішив приєднатися до конференції. Для нас важливо, щоб спікери, гості й інформаційні партнери івенту не ризикували та залишалися здоровими. Тому, взявши до уваги всі побажання, ми вирішили змінити формат заходу та провести його в онлайн-режимі. Завдяки цьому кожен охочий зможе стати гостем події, прокачати свої навички та завести корисні знайомства, не ризикуючи здоров’ям.

Про спікерів та їхні доповіді

На конференції виступлять експерти у сфері HR, фахівці з внутрішніх комунікацій, психологи, коучі, керівники компаній і багато інших.


Представляємо спікерів заходу:

  • Аліна Баженова – стратегічна маркетологиня, авторка трендбуку FUTURE.

  • Антон Новаковський – менеджер практики People Advisory Services EY в Україні.

  • Юлія Головко – менеджерка практики People Advisory Services в українському філіалі компанії EY.

  • Юлія Бойко — старша бізнес-тренерка BogushTime.

  • Гліб Ходоровський — засновник Mindful Office.

  • Яніна Воловик – фахівчиня з внутрішніх комунікацій у Genesis.


Експерти розкажуть про важливість корпоративної культури для бізнесу, вплив фінансового добробуту на продуктивність персоналу й особливості застосування інструментів Total Rewards в Україні. Вони дадуть рекомендації зі створення в компанії системи внутрішніх комунікацій, а також пояснять, як сформувати команду мрії та утримати на робочому місці співробітників різних поколінь.


w2 conference Kyiv.


W2 conference Kyiv 2020: які активності чекають на гостей івенту?

Окрім інформативних доповідей, у програмі конференції також будуть такі активності:

  • фізкультхвилинка для ранкового пробудження та навчання самомасажу від інформаційного партнера івенту – компанії Relax Office System;

  • розіграш сертифікатів на онлайн-консультації психолога;

  • розіграш авторських книг від спікерів заходу;

  • розіграш сертифікатів на сеанс масажу;

  • розіграш сертифікату від онлайн-порталу WORK.ua на публікацію вакансій класу "Преміум".


Приєднуйтеся до w2 conference Kyiv 2020 і дізнайтеся, як стати продуктивнішим і підвищити результативність бізнесу.


Організатор і місце проведення події

Конференцію проводить міжнародна компанія Smile-Expo, яка спеціалізується на організації галузевих івентів, що присвячені інноваціям.


W2 conference Kyiv відбудеться 9 грудня в Києві в Pochayna Event Hall, на третьому поверсі ТЦ Gorodok за адресою: проспект Степана Бандери, 23.


Промокод friends дає 20%-ну знижку на покупку квитка категорії "Бізнес". Їм можна буде скористатися після закінчення акції.


Програма та реєстрація – на kyiv.w2conf.events.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини