Рубрики
МЕНЮ
Давиденко Евгения
Однією з головних перепон для збільшення експорту до Європейського Союзу залишаються проблеми з інфраструктурою і логістикою. Про це в соцмережі Telegram написав голова комітету фінансів, податкової та митної політики Верховної Ради Данило Гетьманцев, пишуть "Коментарі".
Фото: pixabay.com
Він зазначив, що логістичні проблеми "поступово розв’язується, але поки що повільно".
"Черга з вагонів на західному кордоні зменшилась з 21,2 тисячі на кінець грудня до 16 тисяч на кінець другої декади січня, але погодьтесь – це багато, — зауважив нардеп. -
Кожний четвертий з них – на перегоні Батьово–Еперешке (Угорщина), час очікування – 11 діб".
У середньому вагони з українською продукцією простоюють на кордоні дев‘ять днів.
"Якщо у цілому у січні середньодобова кількість вагонів, які передаються через залізничні стики, порівняно з груднем, збільшилась на 187 вагонів, однак щодо зерновозів спостерігаємо зворотну картину, зменшення на 7% (з 612 вагонів на добу до 567)", — додав він.
Гетьманцев повідомив, що робота з розширення пропускної спроможності на кордоні триває. Як приклад, нардеп навів запуск групою Лемтранс нового вантажного терміналу "Мостиська" розрахунковою потужністю п‘ять мільйонів тонн вантажів на рік, а також додатково зернового терміналу на 720 тисяч тонн на рік.
"Маємо у цьому році зробити більше в частині відкриття нових і розширення існуючих пунктів пропуску на державному кордоні, як це передбачено Планом відновлення України", — наголосив Данило Гетьманцев.
Вирішення проблем з логістикою напряму впливає на експортну виручку, крім того, Україна не може вповні скористатися торговельними преференціями. Так, торік завдяки "економічному" безвізу (який діяв до літа, але влада просить міжнародних партнерів його продовжити), а також "митному" безвізу Україна отримала додаткові можливості для збільшення постачання продукції до Європейського Союзу.
Новини