Рубрики
МЕНЮ
Олег Терещенко
З 1 січня 2022 року Google та Meta (Facebook) будуть збирати з українських рекламодавців ПДВ. Як повідомляє glavcom.ua, йдеться про тих, хто зареєстрований в Україні та які розраховуються за рекламні послуги кредитною карткою. А також мають податковий статус "Фізична особа" або "Приватний підприємець" і при цьому не зареєстровані як платник ПДВ.
Google и Meta (Facebook) - фото із karpat.in.ua
У компанії Google анонсували, що розмір податку складатиме 20%. Нововведення не вплине на клієнтів зі статусом "Юридична особа". Додати або оновити свій податковий статус на обліковому записі Google Ads можна один раз, нагадали в компанії.
Facebook також запроваджує оподаткування для українців з 1 січня 2022 року та почне стягувати 20% ПДВ із продажу реклами всім рекламодавцям в Україні. Це стосуватиметься всіх, у кого країна бізнес- або персональної адреси встановлена як "Україна", і хто не підтвердив, що є зареєстрованою юридичною особою або приватним підприємцем, і самі додали номер платника ПДВ у свій рекламний обліковий запис Facebook. ПДВ додаватиметься до рахунків за рекламу автоматично за ставкою 20%.
Українських користувачів про таке нововведення сповістили у спеціальних листах на електронну пошту.
Раніше інформаційний портал "Коментарі" повідомляв, що з 1 січня 2022 року зміниться тариф на розподіл газу для українців.
Новини