Рубрики
МЕНЮ
Нарожный Дмитрий
Незважаючи на санкції ЄС щодо експорту енергоресурсів з РФ, танкери з російською нафтою досі без проблем заходять до європейських портів.
Танкери з російською нафтою безперешкодно заходять до європейських портів. Фото: Pixabay
Як повідомляє Die Welt, у квітні поточного року частка Греції у транспортуванні російської нафти збільшилася втричі порівняно з 2021 роком.
За даними страхової компанії Lloyd's, всього у квітні з російських портів нафтових портів Приморська, Новоросійська, Усть-Луги та Санкт-Петербурга вирушили 190 танкерів, з яких 76 – під грецьким прапором.
Зокрема, наприкінці квітня грецький супертанкер Nissos Rhenia завантажив російську нафту марки Urals у порту Роттердама та вирушив до Сінгапуру.
Крім цього, збільшилася кількість відправлень до Індії, Китаю та Південної Кореї, а фрахтові ставки на нафтові танкери вже зросли на 230%.
За даними Організації країн-експортерів нафти (ОПЕК), РФ щодня відправляє на експорт 7 мільйонів барелів нафти та нафтопродуктів.
Нагадаємо, 4 травня, під час виступу в Європарламенті, голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляйєн представила шостий пакет санкцій проти Російської федерації, який, зокрема, включає ембарго на імпорт усієї нафти з РФ.
За словами голови ЄК, ембарго на російську нафту потрібно вводити "акуратним чином", щоб був час знайти альтернативних постачальників та мінімізувати вплив санкцій на ринки. Ембарго на російську нафту передбачає поступову заборону імпорту сировини протягом шести – восьми місяців.
Раніше повідомлялося, що у березні цього року Великобританія, слідом за США, відмовилася від закупівлі енергоносіїв із Російської федерації.
Крім цього, прем'єр-міністр Японії Фуміо Кісідо заявив після зустрічі G7, що його країна, незважаючи на велику залежність від енергоресурсів, готова відмовитися від російської нафти.
Новини