Головна Новини Бізнес економіка Грошова винагорода за відгук на Центр адмінпослуг – Мінцифри
commentss НОВИНИ Всі новини

Грошова винагорода за відгук на Центр адмінпослуг – Мінцифри

Якість надання державних послуг у ЦНАП та інших установах викликає нарікання українців. Мінцифри пропонує сучасний спосіб вирішити цю проблему

28 жовтня 2021, 22:53
Поділіться публікацією:

Українці матимуть можливість оцінити якість роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), інформує прес-центр Мінцифри.

Грошова винагорода за відгук на Центр адмінпослуг – Мінцифри

Центр надання адміністративних послуг - фото Мінцифри

Якість отримання державних послуг у ЦНАП можна оцінити вже з 28 жовтня. Мінцифри пояснює, що проєкт запускається для того, щоб зрозуміти, де  проблеми у офлайнових сервісів, і вирішити їх. Громадяни, відвідавши центри, матимуть кілька шляхів для надсилання відгуку. Один з них буде оплачуватись: для цього потрібно  попрацювати таємним покупцем.

Українці оцінюватимуть якість сервісів п'ятьма способами:

1) через OR-коди;

2) через SMS або Viber-повідомлення;

3) через телефонний дзвінок від оператора;

4) через відвідини центру у якості таємного відвідувача;

5) через сайт "Дія.Платформа Центрів".

QR-коди вже розклеєні у приміщеннях 266-ти ЦНАП-ів у 150 містах. До початку листопада вони будуть вже в усіх центрах, обіцяє Мінцифри. Людина сканує код смартфоном і отримує можливість написати відгук.

Відвідувачі, які залишили свій телефонний номер, отримають повідомлення з посиланням для оцінювання  – SMS чи через Viber. Також до них вибірково телефонуватимуть оператори та у особистому короткому інтерв'ю проситимуться поділитись враженням від візиту.

Громадяни, які хочуть стати таємними оцінювачами, спочатку мають пройти реєстрацію в компанії, яка організовує роботу таємних покупців (див. посилання). Після цього людина матиме можливість оцінювати не лише ЦНАПи, а й ресторани, супермаркети, магазини, і за це отримуватиме кошти. 

Електронний відгук залишається на спеціальному порталі. Тут на карті, на якій позначені усі ЦНАП, людина обирає установу і залишає відгук.

ЦНАПів в Україні – більше 2,7 тис. Протягом першого півріччя 2021 р. вони надали громадянам більше 15 млн послуг. Скарги на їхню діяльність приймались через книги скарг, Facebook або у телефонному режимі. Громадянам було незручно вишукувати ці способи, а працівникам сервісів – незручно опрацьовувати звернення та реагувати на них. Людмила Рабчинська, заступниця міністра цифрової трансформації, переконана:

"Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще".

Мінцифри планує масштабувати систему оцінювання на усі послуги, які українці отримують від держави.

Видання "Коментарі" раніше публікувало інформацію про започаткування нового сервісу електронних рахунків eDelivery.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини