Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Компанія "Пошторг" заявляє, що зіткнулася з хвилею критики з боку ЗМІ і блогерів. При цьому, в компанії відзначають, що всі звинувачення на їхню адресу безпідставні.
Йдеться про маркетингові акції, які проводить "Пошторг". У компанії розповідають, що протягом 12 років свого існування продають товари через каталоги і для залучення клієнтів час від часу проводять акції.
У компанії визнають, що в Україні зараз багато аферистів. У цьому контексті експерти "Пошторг" назвали основні ознаки компаній-аферистів:
- Перше, що повинно вас насторожити — це відсутність офіційних правил акції на сайті компанії. У них повинна міститися інформація про те, хто проводить захід, які умови маркетингової акції.
- Друге — на сайті компанії не вказано телефон гарячої лінії, немає чату з оператором, немає форми зворотного зв'язку. Пам'ятайте: чим більше способів зв'язатися з компанією, тим краще для вас.
- І третє — не повідомляйте свої персональні дані. У більшості випадків платіжним системам і інтернет-магазинам не потрібні ваші ІПН і дата народження. Особиста інформація в комплексі з реквізитами вашої карти (номер, термін дії, CVV-код) — справжня знахідка для шахраїв. Пам'ятайте: надійні компанії на своїх сайтах використовують захищене з'єднання для оплати послуг або покупки товарів. Адреса безпечного ресурсу починається з https://
Крім того, незалежна компанія "Призова Варта", яка займається виведенням на чисту воду шахрайських акцій, провела перевірку "Пошторг". Після перевірки представники "Призової Варти" відзначили, що особисто були присутні на врученні призу і поспілкувалися з переможницею та не побачили ніяких незаконних дій. Результати перевірки "Пошторгу" опубліковані на офіційному сайті "Призової Варти".
Також " Пошторг " на офіційному сайті компанії опублікував перелік усіх переможців акції.
Раніше "Коментарі" писали, що "Пошторг" на конкретному прикладі пояснив, як працює система оплати виграшів.
Новини