Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
"Укрзалізниця" розпочинає реформи великого масштабу, які повністю оновлять цю важливу транспортну галузь, відкриють зелене світло для нових інвестицій та запровадять відлік європейської якості перевезень. Про це, підбиваючи підсумки форуму "Велике будівництво: нова залізниця", сказав голова Міністерства інфраструктури Олександр Кубраков.
Міністр розповів про великі зміни (фото з відкритих джерел)
За його словами, цей рік став початком старту для запровадження президентської програми "Велике будівництво" у системі української залізниці, яка повністю зміниться за 2 роки реформ.
Зокрема, міністр наголосив, що до 2024 року буде забезпечено швидкісне сполучення між містами обласного значення нашої країни. Першими стали Черкаси, потім на черзі Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Миколаїв, Херсон та Маріуполь.
Щоб задум Володимира Зеленського став реальністю, працівники залізниці почали оновлювати та електрифікувати колії. Якщо у найкращі роки відомству вдавалося електрифікувати по 100 км шляхів на рік, то у нас плани – менш як 500 км із масштабною електрифікацією вже до 2024 року.
Разом із цими роботами залізничники оновлюватимуть власний вантажний рухомий потяг. Також до 2024 року буде виготовлено 20 тисяч вантажних вагонів, ще за чотири роки – ще майже 26 тисяч.
Олександр Кубраков також запевнив, що найближчим часом буде виготовлено та реконструйовано 650 спальних вагонів, 20 дизелів, 80 сучасних електричок, 60 поїздів та 12 поїздів для "Інтерсіті".
План дій для "Укрзалізниці" вже узгоджено. Для його успішної реалізації є все, що потрібно: політична воля, засоби, впевненість у правильності плану самих працівників залізничної галузі та готовність нашого ринку. За два роки українська залізниця буде зовсім іншою, — підсумував голова Міністерства.
Нагадаємо, що "Коментарі" інформували, що проєкти "Велике будівництво", "Інноваційні парки" стимулюватимуть розвиток бізнесу.
Новини