Рубрики
МЕНЮ
Давиденко Евгения
Росіяни почали відмовлятися від придбання автівок. Так, сумарні витрати на усі продані нові та вживані автомобілі скоротились у минулому році на 15%. Про це у соцмережі написав голова комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Верховної Ради Данило Гетьманцев.
Фото: pixabay.com
За його даними, витрати на нові автомобілі у державі-агресорі зменшились на 52% (до 1,5 трильйона рублів, або 20,4 млрд доларів). У той час кількість проданих нових автомобілів скоротилася майже на 59%.
Разом з тим, витрати росіян на купівлю вживаних авто збільшились на 14%.
Як пише Гетьманцев, виробництво власних автомобілів в рф впало до рівня 1991 року. Це пояснюється тим, що західні компанії зупинили виробництво і продали заводи, а у російського автопрому за 30 років "успішного імпортозаміщення" катастрофічно бракує понад 80% запчастин і навіть лаків та фарби, підкреслює нардеп.
Він уточнив, що у 2022 році частка вживаних авто склала майже 75% від усіх продажів, у порівнянні з 55% у 2021 році.
"Тепер переважна частина російського автомобільного ринку – бюджетні "Лади" і "китайці" для умовного "середнього класу", який ще не втік (ціни стартують від 2 млн. рублів). Щоправда, "великі надії" у росії покладаються на відродження у столиці держави-агресора виробництва легендарного "Москвича" радянських часів (про "ЗІЛ" та "Чайки" поки що не мріють, бюджет не потягне такі масштабні проекти)", — зіронізував голова комітету.
Раніше ми писали, що в Гаазі буде створено Реєстр збитків, завданих Україні російською агресією. Реєстр аккумулюватиме дані про шкоду, яку росія принесла українцям, бізнесу та державі.
Новини