Рубрики
МЕНЮ
Давиденко Евгения
Державний залізничний оператор "Укрзалізниця" оголосив про перехід на нові стандарти обслуговування, аналогічні до тих, які пропонують європейським дипломатам.
Укрзалізниця прагне покращити сервіс
Про це повідомляє пресслужба компанії в Telegram .
Згідно з інформацією, у рамках пілотного проекту будуть покращені вагони у двох потягах — №75/76 Кривий Ріг—Київ та "Потязі до перемоги" (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів). Зокрема, вагони цих поїздів оснастять миючими засобами нового покоління для внутрішнього прибирання; мило в брусках замінять на піну в автоматичних дозаторах; встановлять зручніші тримачі для туалетного паперу та замінять самі рулони, а також додадуть дозатори паперових рушників. Крім того, у вбиральнях можна буде скористатися одноразовими накладками на унітази.
"У межах пілота ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими тапками, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів люкс (СВ) цей набір буде включено у вартість квитка", — повідомили в пресслужбі.
В "Укрзалізниці" закликають пасажирів давати фідбек щодо нововведень. Залишити відгук можна через спеціальні QR-коди, розміщені в оновлених вагонах.
Як відомо, "Потяг до перемоги" здійснив першу поїздку з Ужгорода до Львова 23 серпня. Його рухомий склад утворюють сім розписаних українськими художниками пасажирських вагонів. Тематика ілюстрацій – тимчасово окуповані регіони та їх відважні мешканці.
Новини