Головна Новини Бізнес економіка В українському порту сьогодні почнуть працювати російські буксири, - ЗМІ
commentss НОВИНИ Всі новини

В українському порту сьогодні почнуть працювати російські буксири, - ЗМІ

Попри протести співробітників "Морський торговельний порт "Чорноморськ" в Одеській області та профспілок, туди зайдуть російські буксири Diamond N і Topaz N

17 липня 2020, 12:27
Поділіться публікацією:

Сьогодні, 17 липня, о 13:00 в порт Чорноморська, попри протести співробітників "Морський торговельний порт "Чорноморськ" в Одеській області та профспілок, зайдуть російські буксири Diamond N і Topaz N. Про це йдеться на сторінці громадського руху "Стоп корупції в портах України" у Facebook.

В українському порту сьогодні почнуть працювати російські буксири, - ЗМІ

"Це рішення негласно погоджено міністром Криклієм та в. о. керівника Морада Сергієм Звягінцевим. Басюк про рішення поінформований  і чинити опір не буде. Припливли, товариші. Південному приготуватися. Цікаво, чи знає патріот Андрій Веревський про те, в яку схему його втягує директор Трансбалктерміналу Кізлевич? Ще нам кажуть, що в схемі бере участь Борис Козир, на всіх кутах представляючись людиною з міністерства транспорту", — йдеться в повідомленні.

За словами учасників мітингу, який відбувся вчора, в останні роки на ринку буксирних послуг склалася ситуація, коли якісь особи, які нібито близькі до влади, на різних рівнях створюють фірми, що надають буксирні послуги, не маючи власних буксирів. При цьому бенефіціарами цих компаній нібито є представники Російської Федерації.

Мітингувальники кажуть, що за допомогою адміністративного тиску керівництво цих фірм змушує державні порти здавати їм в оренду буксири за мінімальною вартістю, а також отримувати найвигідніші контракти на швартування та відшвартування суден. При цьому компанії не відповідають за технічну безпеку орендованих буксирів. В результаті, власники таких "прокладок" отримують колосальний прибуток, але самі держпорти несуть збитки і скорочують працівників, а держбюджет від здачі в оренду держмайна не отримує нічого.

"Оскільки ринок надання буксирних послуг зараз не регульований, то подібні спроби захопити його піратськими методами, представляють серйозну загрозу державним стивідорним компаніям", — кажуть активісти.

За словами в. о. керівника Чорноморського порту Олександра Попова, захід у порт буксирних фірм — так званих "прокладок" — буде означати втрату робочих місць для сотень співробітників держпорту.

"Ми будемо відстоювати наші інтереси до кінця. І наші вимоги, щоб сюди приватні буксирні компанії не заходили. Позиція державної компанії — наступна. Якщо приватні компанії хочуть розвивати буксирний бізнес, то шлях тільки один. Будь ласка: платити чесно податки, гідні зарплати, дотримуйтесь вимог безпеки, тому що буксирний бізнес — це, насамперед, безпека", — підкреслив він.

Учасники протесту також розповіли, що буксирні фірми-"прокладки" почали закидати порт заявками на вхід двох буксирів Diamond N і Topaz N. Обидва буксира належать російській компанії ВАТ "Новоросійський порт", яка, в свою чергу, є власністю "Транснафти". Також з їх допомогою намагається пробитися на буксирний ринок України відомий український бізнесмен Андрій Іванов, власник групи Трансшип, компанії з російським корінням.

Нагадаємо, нещодавно навколо Одеського морського порту та інших портів Великої Одеси (Чорноморськ, "Південний") з'явився цілий список нових "буксирних" компаній з усіма ознаками фіктивності. Мова йде про компанії "Нік-флот", "Вега Шиппінг", Українська буксирна компанія (УБК) і "Нави Шиппінг". 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини