Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Звертаючись до банків, українці очікують отримати пакет послуг, при цьому не переплачуючи за те, що їм не потрібно. Здавалось би часи, коли фінустанови “підв'язували” до карток набір платних послуг вже минули, і українці очікують, що платитимуть за те, чим дійсно користуються. Однак це не завжди так — навіть, якщо банківським рахунком не користуватися, платити банку доведеться. Крім того, деякі банки ставлять своїх клієнтів у не дуже зручні умови, обмежуючи можливість дій. Однак про все по черзі.
Комерційний банк “Акордбанк”. Фото з відкритих джерел
Комерційний банк “Акордбанк” списує гроші клієнтів на комісію за обслуговування неактивного рахунку. Вартість такої послуги — 20 грн. У разі, якщо залишок на неактивному картковому рахунку (КР) менше тарифу, комісія встановлюється у розмірі суми залишку на КР. Кошти списуються банком у передостанній робочий день місяця.
При цьому варто зазначити, що відповідно до тарифів банку, оформлення та обслуговування основної та додаткової віртуальної платіжної протягом строку їх дії не тарифікується. А платіжна картка діє три роки.
З одного боку, розмір комісії невеликий, однак, цікаво, скільки клієнтів банку можуть просто тимчасово не користуватися карткою і за якийсь час заборгувати фінустанові чималу суму.
Клієнтам банку варто звернути увагу, що для обслуговування кредитної картки фінустанова вимагає щомісячної оплати так званого “мінімального обов'язкового платежу” (МОП). Його розмір у вказаному банку — 5%. Також передбачений штраф у разі повного або часткового прострочення погашення МОП — 100 грн. Кошти списуються банком з карткового рахунку в день нарахування, у тому числі і за рахунок несанкціонованого овердрафту. Це, коли сума операції по карті виявляється більшою, ніж залишок грошей на карті. У такій ситуації клієнту потрібно сплатити комісію. У договорі “Акордбанку” вказано, що у випадку прострочення погашення МОП встановлюється на рівні діючих умов кредитування – 42% річних, починаючи з першого числа місяця, наступного за місяцем такого прострочення погашення МОП.
Тож клієнтам варто пильно слідкувати за коштами на картковому рахунку і не залишати картку “на полиці” на випадок, “можливо ще знадобиться”. У такому випадку доведеться нею все ж користуватися, або сплачувати кошти за її збереження.
Якщо картка не потрібна, то варто закрити рахунок. Однак клієнтів “Акордбанку” тут чекає певний сюрприз. Здавалося б у час діджиталізації розв'язати багато питань можна “у смартфоні” за допомогою відповідних додатків. Проте закрити рахунок у банку через додаток клієнти не можуть — потрібна фізична присутність особи у відділенні.
Тож, на жаль, банки не відходять від своєї багаторічної практики — додавати платні послуги та не попереджати клієнтів про них перед відкриттям рахунку.
Новини