Війна в Україні привернула увагу всього світу. Події, що відбуваються в нашій країні не зникають з головних шпальт світу. Україна, як бренд стала широко впізнавана, але чи готові іноземні громадяни купувати українське? Адже, навіть у вітчизняних магазинах українські товари можуть коштувати дорожче ніж імпорт.
Чи готові іноземці платити за бренд "зроблено в Україні". Фото з відкритих джерел
На це питання відповіли експерти з маркетингу в інтерв'ю виданню "Коментарі".
За словами засновника маркетингової агенції Advanter Group та співзасновника бізнес-спільноти Board Андрія Длігача якісний товар не може бути дешевим, а українські товари мають бути дорогими та ексклюзивними.
"Люди не хочуть купувати дорожчий товар, тому що він дорожчий. Але в Європі не так сильно реагують на ціну. Іноді ціна є показником якості. Це традиційне питання маркетингу і позиціювання. Не може якісне — вартувати дешево. Якщо воно вартує дешево, то є підозра за походженням. Я вважаю, що українське має бути дорогим", — наголошує Андрій Длігач.
Далі маркетолог виділив особливість українських продуктів та можливість використати її у просуванні бренду.
"У ціну має одразу вкладатись ідея реалізації гуманітарних проєктів. Людина, яка купує українське, вона купує не лише смачне, якісне, модне, сучасне, а ще й співучасть. Частина цих грошей прямує на благодійні проєкти, на допомогу, на відновлення, на будь-що, що може додатково зацікавити європейця. Думаю, що це буде цікаво і для інших країн світу. Але треба знаходити цей ключик до кожної нації", — розповідає маркетолог.
Засновниця маркетингової агенції NOS Amigos Надія Двойнос стверджує, що потрібно обрати правильний ринок для української продукції. Так маркетологиня показує на прикладі індустрії моди, як українські бренди реалізовують свій потенціал.
"Ситуацію з товарами потрібно опрацьовувати залежно від ринку. Якісь ринки будуть готові купувати нашу продукцію. На сьогодні, ми вже сильні, як бренд "made in Ukraine" у моді. Там робота пророблена багатьма роками. Ми не найдешевші, ми супер якісні, і дуже гарні, і ми автентичні. Саме в індустрії моди у нас є розробки, які унікальні для цього сегменту. Україну знають, носять топ моделі, топові люди і повертаються та купують ще, галузь розвивається і буде розвиватись. Але в якихось країнах, ти їм принесеш футболку за 20 доларів і футболку за два долари, і вони оберуть ціною. Ти ідеш по якості, а хтось іде за ціною. Це означає, що нам потрібно будувати бренди і стратегічно виходити на ті ринки, які готові до наших брендів", — говорить Надія Двойнос.
Повне інтерв'ю про маркетинг бренду "Україна" можна переглянути на відео нижче:
Раніше "Коментарі" писали про спортивний бренд, який залишив РФ.