Рейтинг найдорожчих українських брендів: хто на першому місці

Список з найдорожчих брендів України за оцінкою компанії MPP Consulting, яка враховувала фінансові, технологічні, інвестиційні та інші чинники.

Найдорожчим українським брендом визнано логістичну компанію доставки "Нова Пошта". За дослідженнями MPP Consulting вартість цієї торгової марки становить близько 192 млн доларів. В статті ви дізнаєтесь про 10 найдорожчих українських брендів.

Компанія MPP Consulting у своєму дослідженні враховувала кілька основних факторів для оцінки вартості українських брендів, зокрема інвестиційний, технологічний, конкурентний, географічний та фінансовий чинники.

За цими підрахунками найдорожчою вітчизняною компанією стала "Нова Пошта" - 192 млн доларів. На другому місці в рейтингу українських брендів опинилась мережа супермаркетів АТБ - 185 млн доларів. Трійку лідерів замикає державний "ПриватБанк" - 156 млн доларів.

Показник вартості у понад 100 млн також подолав онлайн-ритейлер Rozetka, яку оцінили в 143 млн доларів. А на п’ятому місці опинилась автозаправна компанія ОККО - 90 млн доларів.

Засновник MPP Consulting Павло Мельник вказує, що у порівняння з минулими роками більшість українських брендів мають нижчу вартість. За його словами, це пов’язано з падінням економіки та погіршенням інвестклімату в Україні через війну. Попри це, Мельник вважає, що українські компанії мають високий потенціал для росту в майбутньому.

5 найдорожчих українських брендів:

  • - "Нова Пошта" - 192 млн доларів;
  • - АТБ - 185 млн доларів;
  • - "ПриватБанк" - 156 млн доларів;
  • - Rozetka - 143 млн доларів;
  • - ОККО - 90 млн доларів.

В десятку найдорожчих брендів України також потрапили: Roshen, "Київстар", "Наша ряба", "Олейна", горілка "Хортиця".

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що означають назви відомих українських компаній, зокрема АТБ, "Сільпо" та ДТЕК.

Також "Коментарі" писали про найдорожчі бренди світу.