Головна Новини Бізнес інфраструктура Мін'юст «завернув» наказ Мінінфраструктури про заборону на ввіз старих вагонів із РФ - ЗМІ назвали причину
commentss НОВИНИ Всі новини

Мін'юст «завернув» наказ Мінінфраструктури про заборону на ввіз старих вагонів із РФ - ЗМІ назвали причину

У ЗМІ заявили, що Мін'юст може бути причетний до ввезення старих вагонів із Росії

31 травня 2021, 11:02
Поділіться публікацією:

Видання "Дело" повідомляє, що Міністерство юстиції не погодило наказ Мінінфраструктури про обмеження термінів експлуатації вагонів. За даними видання, так можуть лобіювати інтереси різних груп, які ввозять такий старий рухомий склад на територію України.

Мін'юст «завернув» наказ Мінінфраструктури про заборону на ввіз старих вагонів із РФ - ЗМІ назвали причину

Ввезення потриманих вагонів із Росії. Фото з відкритих джерел

Повідомляється, що тривалі переговори учасників ринку з регулятором і "УЗ" привели до появи спочатку повної прямої заборони на ввезення вагонів із боку Кабміну, а потім — до проекту наказу Мінінфраструктури "Про затвердження порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті", де розписані граничні терміни експлуатації для різних типів вагонів. Крім того, документом встановлено правила проведення капремонтів — їх повинні проводити вагоноремонтні підприємства України.

Агентство "РБК-Україна" повідомило, що Мін'юст повернув наказ Мінінфраструктури — документ повинен бути скасований.

"Дело" зазначає, що якщо відомство Олександра Кубракова все ще хоче вирішити проблему, то проект документа потрібно розробляти заново і знову погоджувати його з усіма зацікавленими сторонами.

У матеріалі видання повідомляється, що такий стан справ зводить до нуля всі домовленості і компроміси, досягнуті на ринку. В оточенні міністра стверджують, що, за даними "Дела", що таким чином він може спробувати вступити у переговори про коригування документа в інтересах великих промислових груп.

Як пише "Дело", вони є найбільшими вантажовідправниками і дуже зацікавлені в наявності на ринку дешевих вагонів незалежно від їхнього віку, небезпеки експлуатації і руйнівного впливу на інфраструктуру. Інтереси цих відправників перетинаються з інтересами власників таких вагонів, йдеться в матеріалі видання. Крім "УЗ", за даними порталу "Цензор. Нет", це також структури компаній Ріната Ахметова, Дмитра Фірташа, Андрія Веревського.

У статті "Дела" повідомляється, що найбільш скандальним стало ввезення вагонів нібито в обхід прямої заборони Кабміну компанією ТОВ "Альфаро", до якої може мати стосунок один із членів наглядової ради "Укрзалізниці" Адомас Аудіцкас.

За даними "Апострофа", одним із бенефіціарів "Альфаро" у момент ввезення понад 1900 вагонів із Росії влітку 2020 року був Даріус Закараускас, який в Україні також представляє інтереси групи BGS литовського бізнесмена Гедемінаса Жемяліса.

У квітні 2021 року Держбюро розслідувань і Нацполіція проводили обшуки в "Укрзалізниці", низці компаній, які могли бути причетні до поставок старих вагонів із Росії. У переліку компаній — "Альфаро", "Піеспі капітал", "БГС Рейл". Обшуки проводили і в офісі в Адомаса Аудіцкаса. Слідчі підозрюють, що він міг зіграти ключову роль.

Як повідомляє "Дело", голова Мін'юсту Денис Малюська нібито міг блокувати наказ через низку причин: "запрошення до переговорів" усіх зацікавлених сторін; бажання догодити комусь конкретному з пулу бенефіціарів: металургам, зерновикам, міжнародним асоціаціям; спроба допомогти "друзям-реформаторам", близьким до справи "Альфаро".



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини