Росія прагне повернути контроль над українською залізницею, оскільки це ключ до контролю над усією інфраструктурою України. Про це заявив політолог Тарас Семенюк, коментуючи спроби російської компанії "Трансмашхолдинг" обійти введені проти неї санкції через дочірнє казахське підприємство.
"Російський "Трансмашхолдинг" став відомий в Україні через пограбування "Луганськтепловозу" і вивезенням в РФ унікального обладнання цього підприємства відразу після того, як у 2014 році туди зайшли бойовики терористичної організації ЛНР. Але ще раніше російський "Трансмашхолдинг" робив усе, щоб ліквідувати виробництво в Луганську, а також позбавити замовлень ще одного українського конкурента — державний "Дніпровський електровозобудівний завод".
Очевидно, що за діями "Трансмашхолдингу" в Україні ще до включення цієї компанії до списку санкцій у 2016 році стояли не стільки комерційні інтереси, скільки політичні. Росія намагається повернути контроль над українською залізницею, діючи через казахське дочірнє підприємство.
Дивно, що міністр інфраструктури Владислав Криклій під час недавнього візиту в Казахстан взагалі сів за один стіл з представниками скандальної компанії, і всерйоз обговорював перспективи співпраці. Переговори з комерційними структурами зі списку санкцій — удар по репутації не тільки міністра Криклія, але й всього уряду", — резюмував експерт.
Луганськтепловоз
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.