Рубрики
МЕНЮ
Вечканова Елена
Голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань перевірки і оцінки стану АТ "Укрзалізниця" (УЗ) Юлія Гришина повідомила у своєму Telegram-каналі, що УЗ відчуває гостру проблему дефіциту пального. Зокрема, за її словами, компанія вивела до резерву вже понад сотню тепловозів, а на складах — всього 772 тонни пального (добова норма).
Андрій Рязанцев про дефіцит пального в "Укрзалізниці". Фото: АгроПоліт
"Коментарі" вирішили дізнатися, чому така ситуація взагалі стала можливою, які ризики вона несе та як її можна вирішити. Своєю думкою з цього приводу поділився кандидат економічних наук, ексдиректор із розвитку бізнесу АТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.
Відсутність дизпального для залізниці безпосередньо пов'язана з проблемами у всіх основних галузях промисловості, у перевезеннях пасажирів, пояснює Андрій Рязанцев.
Крім цього, існує значна проблема експорту через західний кордон: Івано-Франківська та Рівненська дирекції можуть повністю зупинитися у зв'язку з відсутністю пального.
Удар, за словами економіста, триматимуть і пасажирські перевезення. Відповідно — і найменш забезпечені верстви населення. Адже значна кількість приміських перевезень здійснюється якраз таки на дизельному пальному.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" повідомляли, як експерт оцінив успішність роботи "Укрзалізниці" протягом 2020 року. Подробиці — в нашому матеріалі.
Також на порталі ви можете дізнатися про те, на скільки УЗ скоротила штат і яка додаткова оптимізація могла б стати в пригоді підприємству.
Новини