Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Багатьом може здатися неймовірним, але американська компанія Hasbro, яка займається виробництвом іграшок та настільних ігор, заробила сотні мільйонів доларів, саме продаючи гру "Монополія". Компанія стала монополістом на ринку та продовжує залишатися на перших позиціях, не залишаючи шансу іншим учасникам ринку. Як передає видання "Коментарі", про це пише The Hustle.
Монополія. Фото: із відкритих джерел
У 2013 році завдяки продажам "Монополії" Hasbro заробила 400 млн. доларів і фактично продажем цієї популярної гри зайняла 30% від загальної ніші продажу настільних ігор у світі. Також успіх прийшов у розпал пандемії коронавірусу. Hasbro стала однією з тих компаній, які саме озолотилися завдяки коронавірусу. Через карантин у всьому світі продажі від настільних ігор підскочили на 240%. І "Монополія" знову опинилася на першому місці з продажу.
Якщо говорити про витоки, то історія створення гри "Монополія" дуже давня. Спочатку гру називали "The Landlord's Game" — "Землевласник". Про неї вперше заявила винахідниця ігор Ліззі Мегі. Жінка мала на меті показати, яка небезпека може бути створена у світі, якщо в руках однієї людини виявиться стільки володінь.
Далі набрати популярності гру звернув погляд підприємець Чарльз Дерроу. Він вирішив змінити назву гри. Так уперше з'явилася назва "Монополія". Дерроу продав ліцензію на "Монополію" виробнику іграшок — компанії Parker Brothers. Ця компанія стала власником патенту на The Landlord's Game. Причому патент був викуплений у Мегі за смішну суму — 500 доларів, а потім у рекламі гри було заявлено, що Дерроу є початковим винахідником "Монополії".
Читайте також на порталі "Коментарі" — велосипеди, їжа, ігри : що найчастіше купують українці під час затяжного карантину.
Новини