Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Всесвітньо відома компанія Coca-Cola вирішила здивувати покупців і цього літа запустить в продаж напої в паперових пляшках. Річ у тому, що виробник має намір повністю відмовитися від пластику і робить для цього певні кроки.
Coca-Cola / фото: Issei Kato / Reuters
Відомо, що нові пляшки були створені данською компанією Paper Bottle Company. Першу експериментальну партію напоїв від Coca-Cola (2 тисяч штук) отримає Угорщина. Вони будуть реалізовані через роздрібну мережу. У паперових пляшках залишається пластикова кришечка і тонка пластикова мембрана, яка не дозволяє напою торкатися паперових стінок пляшки. Але компанія Paper Bottle Company працює над тим, щоб створити ємність, яка буде повністю перероблятися та яка зможе утримувати тиск газованих напоїв.
Інсайдер повідомляє, що поки в паперовій тарі буде випускатися AdeZ — напій на рослинній основі (який не містить доданий цукор та лактозу). Відомо, що покупці полюбили AdeS за те, що його можна вживати в чистому вигляді, можна з пластівцями, а можна додавати його в каву та взагалі використовувати, як звичайне молоко при приготуванні різних страв і кондитерських виробів.
Нагадаємо, нещодавно благодійна організація Break Free From Plastic назвала американську компанію Coca-Cola, а також PepsiCo і Nestlé світовими лідерами за обсягом створюваних пластикових відходів. Компанія в свою чергу заявила, що до 2030 року зробить все можливе, щоб їх пластик на 100% перероблявся.True to our #WorldWithoutWaste vision, we are bringing our #PaperBottle prototype to consumer trial in Hungary with our plant-based #Adez drink in the innovative packaging created with #Paboco.
— Coca-Cola EU Dialogue (@CocaCola_EU) February 11, 2021
Learn More https://t.co/PEbdCGZzvy @EU_ENV #EUGreenDeal #AdeZPaperBottle pic.twitter.com/VUSnfH9wWp
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, в які жахливі міфи про напої Coca-Cola давно потрібно перестати вірити.
Новини