Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Apple залишається найдорожчим брендом у світі з рекордною вартістю понад 355 мільярдів доларів США, за нею йдуть Amazon і Google. Про це свідчать дані Brand Finance Global 500.
Дівчина на фоні логотипу Apple - фото з відкритих джерел
Apple тримається на першому місці з рекордною оцінкою. Apple зберегла звання найдорожчого бренду в світі після збільшення на 35% до 355,1 мільярда доларів США – найвищої вартості бренду, коли-небудь зафіксованої в рейтингу Brand Finance Global 500.
Amazon приєднався до Apple, подолавши позначку в 300 мільярдів доларів США, збільшивши вартість бренду на 38% до 350,3 мільярда доларів, подолавши проблеми глобального ланцюга поставок і дефіцит робочої сили. З червня 2021 року компанія найняла 133 000 нових співробітників і нещодавно оголосила про плани найняти ще 125 000 погодинних працівників в очікуванні подальшого зростання.
У Google спостерігалося подібне зростання вартості бренду на 38% до 263,4 мільярда доларів США. Бренд покладається на рекламу для переважної більшості своїх доходів, і постраждав на початку пандемії, оскільки витрати на рекламу впали через невизначеність. Однак у міру того, як світ пристосувався до нової норми, а люди проводили все більше часу в Інтернеті, рекламні бюджети знову розширилися, а бізнес Google відновився, що призвело до здорового підвищення вартості бренду.
Новий учасник TikTok, визнаний найшвидше зростаючим брендом у світі, зріс на 215%, що свідчить про провідний глобальний переворот у споживанні медіа.
Технологія залишається найціннішою галуззю, в той час як роздрібна торгівля на другому місці перевищує позначку в 1 трильйон доларів США після зростання вартості бренду на 46% під час пандемії COVID-19.
США та Китай продовжують домінувати, претендуючи на 2/3 цінності бренду в рейтингу, в той час як Індія спостерігає найшвидший ріст протягом пандемії серед провідних країн – на 42%
WeChat другий рік поспіль назвали найсильнішим брендом у світі з найкращим балом 93,3 зі 100 та елітним рейтингом AAA+.
Сатья Наделла з Microsoft займає перше місце в рейтингу Brand Finance Brand Guardianship Index 2022 з 250 найкращих генеральних директорів у світі.
Рейтинг компаній:
Apple ($355,1 млрд)
Amazon ($350,3 млрд)
Google ($263,4 млрд)
Microsoft ($184,2 млрд)
Walmart ($111,9 млрд)
Samsung Group ($107,3 млрд)
Facebook ($101,2 млрд)
ICBC (Промислово-комерційний банк Китаю, $75,1 млрд)
Huawei ($71,2 млрд)
Як повідомляли раніше "Коментарі", акції компанії Tesla падають, а капітал Ілона Маска зменшується.
Новини