Головна Новини Бізнес новини компаній Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото)
commentss НОВИНИ Всі новини

Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото)

Користувачі інтернету порівняли дороге кольє з телефонним шнуром

31 січня 2021, 21:50 comments1089
Поділіться публікацією:

Покупці Bottega Veneta поглузували з нової продукції люксового бренду. Дану інформацію надає видання Daily Star.

 Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото)

Кольє Bottega Veneta за 2,3 тисячі доларів висміяли користувачі інтернету. Фото: wikimedia.org

Прихильники бренду помітили, що нові прикраси, сережки та кольє, дуже схожі на звичайний телефонний шнур. Вироби виготовлені з гуми білого кольору. Вони закручені в спіралі.

Попри простоту кольє, його вартість складає близько 2,3 тисячі доларів. Якщо перевести в українську валюту, вийде майже 65 тисяч гривень.

Аксесуар доступний тільки в одному кольорі — білому.

Даний виріб висміяли в соцмережах бренду Bottega Veneta. Користувачі не зрозуміли, в чому цінність даної прикраси. Дехто з них писав їдкі коментарі: "Хм, Bottega продає шнур для телефону в якості чокера за дві тисячі доларів", "Bottega просто продає телефонний шнур з дому твоєї бабусі за тисячі доларів — мабуть, я пас", "Як можна продавати провід за такі гроші? Я шокований".

 Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото) - фото 2
 Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото) - фото 3
 Покупці висміяли кольє відомого бренду за 2,3 тисячі доларів - що з ним не так (Фото) - фото 4

Нагадаємо, що 1 лютого 2021 року в Україні запрацює перший магазин IKEA. Розташований він буде в торговому центрі Blockbuster Mall в Києві. Технічно відкриття магазину вже відбулося, але офіційне грандіозне відкриття заплановано на початок лютого.

Також сайт "Коментарі" розповідає, що японські автомобілі Toyota стали найбільш продаваними у світі за минулий рік. У 2020-му концерн обігнав за популярністю свого головного конкурента — німецького виробника Volkswagen. Останній раз Toyota Motor мали такий успіх в далекому 2015-му році. Попри те, що Toyota очолила список найпопулярніших автомобілів 2020-го року, розмір її продажів зменшився під час пандемії на 11,3 відсотка. Це найгірший показник за останні п'ять років.

Про інші успіхи компанії можна прочитати в нашому матеріалі.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини