Головна Новини Бізнес економіка Україна увійшла в десятку країн із найкращими доходами від онлайн-продажу
commentss НОВИНИ Всі новини

Україна увійшла в десятку країн із найкращими доходами від онлайн-продажу

За кількістю отриманих грошей від онлайн-продажів у 2020 році українці випередили навіть Японію

19 січня 2021, 19:30
Поділіться публікацією:

Україна увійшла до десятки країн із найкращими доходами від онлайн-продажів в 2020 році. Такі дані опубліковані Payoneer's Global Seller Index.

Україна увійшла в десятку країн із найкращими доходами від онлайн-продажу

Україна одна із кращих по кількості прибутку за онлайн-продажі. Фото із відкритих джерел

Сфера так званої e-commerce (електронної комерції) значно зросла в минулому році через пандемію коронавируса і прийнятих пізніше карантинних обмежень. Українці зокрема часто зверталися до покупки товарів або послуг через інтернет, оплачуючи відповідні операції також електронним способом. Завдяки цьому наша країна посіла шосте місце в рейтингу країн із найкращим прибутком від e-commerce за II і III квартали 2020 року.

Цікаво, що Україні вдалося залишити позаду Ізраїль, В'єтнам, Індію і навіть Японію. В першу ж п'ятірку "пробилися" Великобританія, Південна Корея, Гонконг, США і, звичайно, Китай.

Україна увійшла в десятку країн із найкращими доходами від онлайн-продажу - фото 2


Укладачі рейтингу, що досліджують питання, стверджують, що в цілому відвідування онлайн-маркетплейсів у всьому світі за перше півріччя 2020-го зросло на 37%. Уже в третьому кварталі минулого року ця цифра збільшилася на 81%, якщо порівнювати з показниками 2019-го (36%).

Швидше за все, підрахунки за четвертий квартал поб'ють всі попередні рекорди.

Для довідки. Онлайн маркет-плейсом називають посередників між продавцями і покупцями в електронній комерції. Іншими словами, це спецплатформи, на яких різні компанії можуть пропонувати свої товари або послуги. В Україні найяскравішими представниками онлайн маркет-плейсу можна назвати ресурси Prom.ua та Rozetka.ua.

Раніше "Коментарі" повідомляли, що збільшення онлайн-продажів підтвердив і аналіз трекеру витрат Mastercard SpendingPulse. За оцінками Mastercard, в 2020 році на електронну комерцію припала майже п'ята частина всіх роздрібних продажів, що на 13% більше, ніж в 2019-му.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини