Рубрики
МЕНЮ
Любовь Блажко
Компанія Nestlé запускає лінійку продуктів на українському ринку спільно з брендом Starbucks. Покупці зможуть придбати каву всесвітньо відомої марки, щоб приготувати її вдома. Про це пише "Інтерфакс".
В Україні з'явиться Starbucks. Фото: obozrevatel
Відомо, що 15 січня компанія Nestlé розповість про деталі спільної роботи зі Starbucks, а також поділиться своїми планами з розвитку кавової індустрії в Україні. Варто додати, що кава Starbucks вже з'явилося на українському ринку: її можна купити у великих маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, а також у великих роздрібних мережах. Ціна продукту за 100 грамів — 100 гривень.
Starbucks — всесвітньо відома компанія, яка займається продажем і приготуванням кави. Засновники компанії відкрили понад 30 тисяч торгових точок по всьому світу в 70 країнах. Заснована вона була в 1971 році в Сіетлі (штат Вашингтон).
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, Starbucks "позичає" гроші у своїх клієнтів. Додаток Starbucks дозволяє компанії отримати доступ до безпроцентної кредитної лінії та приносить додатковий дохід, повідомляє Inc.com. Йдеться про те, що Starbucks використовує залишки на віртуальних і фізичних подарункових картах клієнтів, які за станом на сьогодні становлять понад 1,4 млрд дол.
Ще недавно клієнтам кафе доводилося переказувати гроші на віртуальну карту Starbucks, якщо вони хотіли розрахуватися через додаток. Власники карт при розрахунку через додаток могли отримати дві зірки за кожен витрачений долар.
Новини